Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata instrumentelor de scris a avansat cu 15% fata de 2015


Piata instrumentelor de scris a avansat cu 15% fata de 2015
de la 25 Nov. 2016
Piata instrumentelor de scris a avansat cu 15% fata de 2015
Tags: piata instrument de scrisstilouripixuri

Rezultatele studiului GfK POS Tracking pentru piata de instrumente de scris releva ca, intre lunile iulie si septembrie din acest an, in magazinele de tip hypermarket si cash&carry, piata instrumentelor de scris a crescut cu peste 15% in valoare fata de aceeasi perioada din 2015, la aproximativ 19,4 milioane de lei.


Conform GfK, perioada de cumparaturi aferenta inceperii anului scolar este cea mai importanta pentru vanzarile de instrumente de scris, tinand cont ca, in ultimii ani, acestea au insumat peste 40% din totalul vanzarilor dintr-un an calendaristic.
 
Instrumentele de colorat (creioane colorate, carioci si creioane cerate) au cumulat 24% din piata, precedate ca importanta de instrumentele de scris (pixuri clasice, stilouri, creioane grafit si mecanice, rollere si finelinere) care domina piata, cu o pondere de peste 62%.
 
Celelalte doua categorii, instrumentele de corectat si cele de marking au ramas relativ stabile, cu ponderi sub 10%.
 
Piata de rollere, segment ce a crescut considerabil in ultimii ani, a avut o usoara scadere, in timp ce segmentul de pixuri clasice a recuperat din scaderea din 2015. Recuperarea a venit din vanzarile in crestere a pachetelor de 1, 4 si 3 pixuri.
 
Creioanele de colorat si cariocile raman cele mai vandute instrumente de colorat. Ratele de crestere continua sa fie de doua cifre, insa sub cele din 2015. Alaturi de creioanele cerate, intreaga categorie a crescut, din punct de vedere valoric, cu 15% fata de aceeasi perioada din 2015.
 
Ambalajele de 12 si 24 de bucati sunt printre cele mai bine vandute si se remarca o crestere a vanzarilor si pentru  cele cu 18 carioci.
 
Produsele de marking au fost relativ stabile in vanzari, in timp ce produsele de corectat au avut cresteri de peste 20%, atat valoric cat si in volum.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.