5 lucruri de care trebuie sa tii cont atunci cand iti alegi un spatiu de birouri

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 lucruri de care trebuie sa tii cont atunci cand iti alegi un spatiu de birouri
5 lucruri de care trebuie sa tii cont atunci cand iti alegi un spatiu de birouri
de Redactia Manager la 08 Iun. 2018
Urmareste-ne pe Google News
imobiliarecladire birourifacilitati birou

Atunci cand afacerea ta incepe sa prinda contur, urmatorul pas este sa gasesti un spatiu de birouri pe masura. Indiferent de activitatea pe care o intreprinzi, un sediu social este esential pentru a dezvolta un business cu renume.

Asadar, iata care sunt factorii pe care trebuie sa-i ai in vedere inainte sa mergi in cautare de spatii de birouri.

Localizarea


„Cat de usor va fi pentru angajati sa ajunga la birou? Este aproape de o gura de metrou? Le va fi usor clientilor sa ma gaseasca?” Acestea sunt doar cateva din intrebarile pe care trebuie sa le pui in privinta locatiei viitorului tau sediu.


Peisajul care inconjoara cladirea de birouri poate juca si el un rol in decizia ta. Poate ca o zona industriala darapanata nu este ceea ce iti doresti sa vezi in fiecare zi atunci cand privesti pe geam sau poate ca pur si simplu nu vrei sa iti aduci clientii intr-o „parte mai urata” a orasului.

Facilitatile


Legate de locatie sunt si facilitatile pe care le ai la dispozitie, in apropierea sediului sau chiar in cadrul parcului de birouri. Exista o cantina sau alte locuri unde angajatii pot lua masa? Exista o sala de fitness in apropiere? Cat de mare este parcarea?


Chiar daca multe din aceste facilitati depasesc cu mult strictul necesar, nu uita ca ele se traduc in beneficii care pot ajuta la fidelizarea angajatilor. Unele ansambluri de birouri au oferte inedite in acest sens, precum parcul West Gate deținut de Liviu Tudor, unde in curand va fi construita o piscina in valoare de 1,5 milioane euro. Fara indoiala ca astfel de facilitati duc ideea de business la un alt nivel.

Pretul


Desigur, orice avantaj se adauga la costul chiriei, iar tu trebuie sa iti calculezi inca din timp bugetul pentru a determina cat merita sa cheltuiesti lunar doar pentru a ocupa un spatiu. In cazul in care platesti prea putin, e posibil sa ajungi rapid nemultumit de conditii si sa vrei sa te muti. Daca insa alegi un birou prea costisitor, inabilitatea de a plati chiria va rezulta tot intr-o mutare nedorita.


Ia in calcul si toate costurile suplimentare care se pot adauga chiriei, precum curatenia, internetul si locurile de parcare. Incearca sa afli si cat costa chiriile altor birouri din apropiere, pentru a putea face o comparatie.

Marimea biroului


Exista trei tipuri de clase de birou:

  • Clasa A - au suprafate de peste 10.000 mp si sunt situate zona centrala, usor accesibila;

  • Clasa B - au suprafete intre 1.000 si 3.000 mp si sunt in zone semicentrale sau periferice;

  • Clasa C - vin in forma cladirilor vechi, reconditionate, situate in cartiere sau la periferia orasului.


Gandeste-te cati oameni urmeaza sa anagajezi si calculeaza spatiul in consecinta, astfel incat sa nu existe inghesuiala. Un angajat ar trebuie aiba dispozitie minimum 6 mp pentru a-si putea desfasura activitatea. Marimea salii de sedinta si a bucatariei sunt si ele importante. Nu in ultimul rand, alege-ti un loc in care stii ca firma ta se poate dezvolta fara a fi constransa de spatiu.

Stilul


Este imposibil ca un spatiu de birouri sa fie „croit dupa gusturile tale”, insa este important ca atunci cand vezi pentru prima data spatiul sa poti deja sa vizualizezi viitorul tau sediu. Gandeste-te ce imagine vrei sa transmita brandul tau oricui ii calca pragul.


Poate vrei sa-ti intampini clientii cu o serie de fotografii inramate, care prezinta realizari importante ale firmei sau poate vrei ca primul lucru pe care ei il vor vedea sa fie biblioteca plina cu carti de specialitate. Vei avea plante in birou? Mobila colorata? O mascota din carton?


Retine ca felul in care arata biroul tau este o exteriorizare a personalitatii brandului. Cantareste atent decizia si alege atent spatiul in care sa iti poti conduce businessul spre succes.  


Sursa foto:  Shutterstock.com

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x