Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce vor femeile si ce vor barbatii sa imbunatateasca in locuinte


Ce vor femeile si ce vor barbatii sa imbunatateasca in locuinte
de la 12 Oct. 2016
Ce vor femeile si ce vor barbatii sa imbunatateasca in locuinte
Tags: amenajari locuinteimbunatatiri locuintegfk

Designul interior (39%), suprafata totala sau impartirea spatiului (38%) si mobilierul (35%) sunt principalele lucruri pe care oamenii din 22 de tari si-ar dori cel mai mult sa le imbunatateasca in propriile locuinte.

Potrivit unui studiu realizat de GfK, la nivel global, femeile opteaza, in special, pentru designul interior, cu 43% care spun ca acesta este unul dintre aspectele pe care ar dori cel mai mult sa il schimbe. 
 
Urmatoarele alegeri cele mai frecvente sunt mobilierul (40%), urmate de suprafata si planul casei (39%).
 
In cazul barbatilor, dimensiunea si planul sau impartirea locuintei reprezinta principalul aspect pe care l-ar imbunatati, 37% alegand acest criteriu.
 
Acesta este urmat de aparatele de uz casnic si designul interior - ambele selectate de 35% dintre barbati.
 
Mult mai multi barbati decat femei sunt interesati de imbunatatirea
echipamentelor dedicate divertismentului la domiciliu lor - trei din zece barbati il aleg, in comparatie cu doar doua din zece femei.
 
Dorinta de a modifica designul interior al casei lor este cea mai raspandita in Turcia si in Rusia, unde mai mult de jumatate dintre cei chestionati online fac aceasta selectie.
 
Hong Kong, Rusia si Argentina conduc la importanta criteriilor legate de dimensiunea totala si planul casei, in timp ce rusii si turcii vor sa isi inlocuiasca mobilierul.
 
Rusia si China sunt primele doua tari care doresc sa tina cat mai mult pasul cu tehnologia in cazul aparaturii electrocasnice. 
 
Coreea de Sud, Hong Kong si China inregistreaza cele mai mari procente ale celor care ar imbunatati nivelul general al curateniei din locuintele lor.
 
Hong Kong se pozitioneaza din nou in top, cand vine vorba despre  nevoia de a suplimenta spatiul de depozitare, precum si de necesitatea de a avea o casa mai bine organizata. 
 
In ceea ce priveste spatiul de stocare, urmatoarele tari clasate sunt Mexic si Argentina, iar, la capitolul o mai buna organizare, pozitiile a doua si a treia sunt ocupate de Coreea de Sud si Japonia.
 
Dorinta de a-si amenaja gradina, curtea sau alte zone in aer liber apare cel mai adesea in Mexic si Australia, in timp ce upgradarea echipamentelor dedicate divertismentului este un criteriu frecvent selectat in China si Mexic.
 
Olandezii, japonezii, nemtii, francezii si belgienii sunt cei mai fericiti cu amenajarea locuintei lor. Ei au cele mai mari procente din populatie care nu ar dori sa schimbe niciunul dintre aspectele enumerate in studiu.
 
La noi, 77% dintre romani nu intentioneaza sa aduca imbunatatiri de niciun fel locuintei lor in urmatorul an. 
 
Studiul nu urmareste insa gradul de satisfactie al romanilor in legatura cu aspectele din locuinta lor, ci mai degraba disponibilitatea de a investi in perioada urmatoare in amenajari interioare.
 
Studiul a fost realizat online printre 27.000 de consumatori cu varsta mai mare de 15 ani,  din Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Cehia, Franta, Germania, Hong Kong, Italia, Japonia, Marea Britanie, Mexic, Olanda, Polonia, Rusia, Coreea de Sud, Spania, Suedia, Turcia si SUA. 
 
Datele sunt ponderate pentru a reflecta componenta demografica a populatiei online de peste 15 ani din fiecare tara.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016