Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Anul 2018 si schimbarile in campaniile de optimizare SEO


Anul 2018 si schimbarile in campaniile de optimizare SEO
de la 24 Nov. 2017
Anul 2018 si schimbarile in campaniile de optimizare SEO
Tags: seoinstrumente pingfomoptimizare seo

Pana nu demult, majoritatea agentiilor care ofereau servicii SEO se bazau pe 2 concepte determinante – autoritatea domeniului si continutul, la care se putea adauga vechimea domeniului, un plus sau un minus in functie de site.


Autoritatea se refera la calitatea si volumul de link-uri primite in timpul procesului de optimizare seo offpage. Cu cat este mai mare autoritatea unui site web, cu atat acesta capata pozitii mai bune in SERP. Specialistii in optimizare seo de la Webdesk Agency sugereaza drept instrumente de monitorizare pentru autoritatea site-ului MozBar sau SemRush. Totusi, managerul Webdesk Agency ne aminteste:

"Indiferent de numarul si performanta instrumentelor alese pentru monitorizarea autoritatii, niciun scor evidentiat de acestea nu va fi in timp real, caci orice schimbari sau imbunatatiri care se aduc prin seo la nivel onpage si offpage ar putea fi luate in calcul dupa saptamani intregi de la implementare."

Continutul unui site este esential atunci cand vine vorba despre optimizarea seo onpage si clasarea sa in SERP. De fapt, importanta acestui aspect a crescut dramatic in ultimul timp. In ziua de astazi, continutul unui site de prezentare sau al unui magazin online trebuie sa fie excleent, trebuie sa aduca un plus de valoare in domeniu si sa fie realizat pentru a raspunde necesitatilor vizitatorului, dar si optimizat seo pentru Google.

Cu cat este mai mare angajamentul pe care il provoaca respectivul text, cu atat vor creste sansele ca el sa fie distribuit de utilizatori si, astfel, paginile respective capata mai multe sanse sa ajunga in primele 10 rezultate organice.

Cu toate acestea, exista si cateva schimbari necesare pentru campaniile de optimizare SEO in anul 2018 pe care ni le impartasesc specialistii in SEO de la Webdesk Agency.

Evaluati viteza de incarcare a paginilor promovate

Statisticile sunt excelente in momentul in care doriti sa evaluati viteza de incarcare a unei pagini incluse in camapania de optimizare seo. Instrumentele Pingdom, GTMetrix si Varvy sunt excelente pentru a pune la punct micile secrete pentru a imbunatati considerabil viteza: reduceti timpul de raspuns al serverului la solicitatari, reduceti codul in JavaScript, CSS si HTML cat mai mult posibil si optimizati toate paginile cu tool-uri precum Compressor.io.

Creati continut care adauga valoare

Pentru optimizarea SEO prin continut la nivel onpage, Webdesk recomanda fragmente cat mai vaste de text, evitand mai putin de 2000 de cuvinte pe paginile care va intereseaza. De asemenea, acestia recomanda optimizarea profilului de link-uri interne si adaugarea legaturilor externe relevante, dar si citarea surselor de inspiratie.

Mai mult ca oricand sunt relevante graficele si statisticile care intaresc informatiile prezentate, plasarea imaginilor personalizate si utilizarea optima a cuvintelor cheie. In principal, trebuie sa scrieti continutul pentru utilizatori, gasind un echilibru pentru ca acesta sa fie si 100% optimizat din punct de vedere SEO.

Asigurati-va ca site-ul este responsive

In ziua de astazi, cautarile pe mobil le depasesc pe cele pe desktop. Concentrati-va pe nevoile publicului tinta si adaptati designul site-ului pentru ca acesta sa isi pastreze calitatea si claritatea pe orice device folosit. Potrivit cifrelor disponibile pe www.realizaresiteweb.com, cautarile pe mobil au strans aproximativ 60% din cautarile totale efectuate anul trecut, asa ca este timpul sa va asigurati de faptul ca site-ul vostru este optimizat pentru toate dispozitivele si poate fi utilizat cu usurinta pe toate platformele.

Concentrati-va pe imbunatatirea experientei utilizatorului

Experienta extraordinara pentru utilizatori incepe de la un proces facil de navigare, iar primii pasi sunt: implementati un sistem de cautare rapida pe site, nu aglomerati designul cu prea multe grafice, asigurati-va de faptul ca meniul principal este usor de utilizat, clasificati intreg continutul utilizand etichete sau categorii, evitati includerea numeroaselor ferestre de tip pop – up si completati continutul cu videoclipuri si podcast-uri pentru a creste angajamentul utilizatorului.

Utilizati algoritmul Latent – Semantic Indexing

LSI – Latent Semantic Indexing este o tehnologie de baza pe care o foloseste motorul de cautare Google in algoritmul Hummingbird si care reprezinta actuala sa tehnica de cautare semantica. LSI permite difuzarea continutului relevant prin intelegerea a ceea ce cauta utilizatorul, in loc sa returneze continutul in functie de prezenta si frecventa anumitor cuvinte cheie.

Creati outbound links relevante

Acestea sunt linkurile care duc utilizatorii in pagini externe site-ului dumneavoastra. Nu va faceti griji daca ele sunt dofollow sau nofollow, ci mai degraba ingrijiti-va de relevanta lor pentru utilizatori, astfel incat acestia sa descopere informatii interesante in momentul in care parasesc site-ul. Sunt utile in jur de 2, 3 astfel de link-uri in fiecare pagina inclusa in campania de optimizare seo.

Concentrati-va pe calitate si nu pe cantitate

Calitatea backlink-urilor este mult mai importanta in procesul de optimizare seo decat calitatea acestora. Vizati site-urile, blogurile si portalurile de nisa care activeaza in nisa dumneavoastra si incercati sa procurati din acele surse link-uri naturale, organice. De asemenea, puteti crea fragmente valoroase de continut pentru site-urile cu o autoritate foarte mare, precum Quora, LinkedIn Publishing si asa mai departe.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.6 din 5 - 10 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri





Advertisement