Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Mai e utila lista de abonati pentru e-mail marketing?


Mai e utila lista de abonati pentru e-mail marketing?
de la 27 Sep. 2016
Mai e utila lista de abonati pentru e-mail marketing?
Tags: lista abonatinewslettercampanii de marketingetsyebayrata de raspunscompanii online

Inainte de a spune raspicat "da" sau "nu", inainte de crede ca aceasta intrebare din titlu nu-si are rostul, trebuie sa vedem contextul actual din mai multe privinte. Fiindca nu pentru toata lumea aceasta posibilitate reprezinta o conditie obligatorie pentru succesul afacerii.


De exemplu, pentru multe afaceri care urmeaza un model disruptiv, un tipar care "incalca" regulile traditionale si se indeparteaza enorm de modelele mai vechi, o baza de abonati poate parea o munca in plus si inutila. Nu ai nevoie sa te abonezi la Instagram, iar aceasta a devenit o afacere uriasa in doar cativa ani de zile.

Exista insa in continuare nenumarate domenii in care newsletter-ele si campaniile de marketing isi dovedesc necesitatea. Multe afaceri nu s-ar putea baza doar pe magazinele brick & mortar (fizice) fiindca in ultimii ani modelul afacerilor de succes a fost invers: din mediul online catre cel offline. Si, in continuare, intr-o lume care are la dispozitie din ce in ce mai putin timp, vedem cum magazinele online le sustin pe cele fizice si cum, uneori, acestea din urma dispar numai fiindca presupun costuri mult mai mari de administrare.

Multe companii incepute in online, unele printr-un mic magazin pe Ebay sau pe Etsy au reusit azi sa devina adevarate embleme in domeniile lor (imbracaminte, cosmetice, accesorii etc.). Evident, nu pentru toti micii comercianti cele doua platforme au fost platforme de lansare, insa fiecare mare succes si de durata are intotdeauna in spate nenumarate alte esecuri sau incercari.

O lista de abonati isi dovedeste in continuare calitatile si beneficiile obligatorii inclusiv in comert. Noile produse (fie ca vorbim de bunuri sau servicii) sunt aduse la cunostinta potentialilor clienti inclusiv prin e-mail. Evenimentele anuntate prin e-mail continua sa aiba o rata buna de succes si informare. Rata de raspuns in cazul chestionarelor continua, de asemenea, sa fie una buna.

Insa va trebui ca de fiecare data sa oferim plus valoare prin fiecare newsletter pe care il trimitem. Doar asa ne asiguram ca mentinem o rata excelenta de deschideri, ca nu suntem trimisi in Spam si ca nu ajungem pe lista neagra.

Nu exista indoiala cand vine vorba de cat de utila e azi, in era social media, o lista de abonati la newsletter. Ganditi-va numai ca atunci cand au aparut e-book-urile, oamenii spuneau ca printul o sa dispara. Cand a aparut televiziunea, credeau ca e sfarsitul radioului. De fiecare data insa, mediile vechi s-au reinventat sau au reusit sa isi continue (unele chiar cu succes) existenta. Listele de abonati nu vor disparea fiindca retelele de socializare nu vor avea un rol de eliminare a lor asa cum nici televiziunea nu a dus la disparitia radioului de pe fata pamantului.

 


Redactor Manager.ro
Experienta de 5 ani in management si marketing online



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri





Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016