Exista insa in continuare nenumarate domenii in care newsletter-ele si campaniile de marketing isi dovedesc necesitatea. Multe afaceri nu s-ar putea baza doar pe magazinele brick & mortar (fizice) fiindca in ultimii ani modelul afacerilor de succes a fost invers: din mediul online catre cel offline. Si, in continuare, intr-o lume care are la dispozitie din ce in ce mai putin timp, vedem cum magazinele online le sustin pe cele fizice si cum, uneori, acestea din urma dispar numai fiindca presupun costuri mult mai mari de administrare.
Multe companii incepute in online, unele printr-un mic magazin pe Ebay sau pe Etsy au reusit azi sa devina adevarate embleme in domeniile lor (imbracaminte, cosmetice, accesorii etc.). Evident, nu pentru toti micii comercianti cele doua platforme au fost platforme de lansare, insa fiecare mare succes si de durata are intotdeauna in spate nenumarate alte esecuri sau incercari.
Ultimele NOUTATI
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
OBLIGATII de retinere din salariu ce revin angajatorului
Zile LIBERE platite pentru evenimente deosebite - procedura de acordare
Te-ar putea interesa si