Bilete de avion rezervate cu ajutorul inteligentei artificiale
inteligenta artificialabot klmbilete avion
KLM lanseaza un serviciu bot care poate rezerva un bilet de avion printr-o simpla conversatie pe Messenger. Noul serviciu se numeste BlueBot (BB) si, in numele KLM, ajuta clientii sa rezerve un bilet, fara interventia unui agent KLM.
BB invata pe cont propriu si are propria sa personalitate utila, prietenoasa, profesionala si exigenta. Rolul lui este de a face rezervarea unui bilet mai rapida si mai simpla decat online, fara sa fie nevoie de discutii cu reprezentantii unui call center. Blue Bot este sustinut de 250 de colegi umani.
De cate ori nu poate sa-i ajute pe clienti, BB ii va indruma catre unul dintre colegii sai. BB va fi capabil sa ofere mai multe servicii si sa fie compatibil cu diferite canale digitale, inclusiv voce.
In social media, KLM ofera servicii 24/7 prin echipa de 250 de agenti, care gestioneaza mai mult de 16.000 de solicitari pe saptamana.
BB utilizeaza invatarea automata a platformei API.ai pentru a intelege ce spun clientii si pentru a da un raspus relevant. BB a fost conectat la API-urile KLM pentru a da cea mai potrivita oferta de zboruri si la sistemul CRM Salesforce al KLM, astfel incat agentii umani sa raspunda in cazurile in care BB nu poate.
KLM primeste intrebari pe subiecte numeroase pe Messenger. Pentru a se asigura ca BB gestioneaza doar intrebarile legate de rezervare, a fost dezvoltata o retea neurala in-house, care determina natura intrebarii.
Aceasta retea ii directioneaza pe utilizatori catre BB, daca solicitarea se refera la o rezervare, sau la un agent uman daca se refera la alt subiect.