Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Editorial Ana Tudor: Cine raspunde pentru un produs deteriorat la transport: curierul sau expeditorul?

Editorial Ana Tudor: Cine raspunde pentru un produs deteriorat la transport: curierul sau expeditorul?
de la 27 Iun. 2016
Editorial Ana Tudor: Cine raspunde pentru un produs deteriorat la transport: curierul sau expeditorul? Tags: reparatii telefoaneservice electroniceserviciiafaceri

Ziua fara cafea incepe cu ecranul spart al telefonului mobil. Nici marti, nici 13, doar ghinion. Mai ales daca pui la socoteala ca telefonul nu are nici o luna de la achizitie, ai putea spune curat ghinion!


Noroc totusi ca s-a intamplat in weekend, am avut ceva mai mult timp la dispozitie pentru a ma documenta, citi referinte si identifica cel mai potrivit service de produse electrice care mi-ar putea rezolva problema intr-un timp relativ scurt.

Am apelat la acelasi concept de "Reparam ce bagi in priza" despre care a fost relatata o alta intamplare pe care o puteti citi AICI.

Angajatii service-ului au fost extrem de receptivi si amabili si au raspuns solicitarii mele imediat. Ba chiar mi-au promis ca voi fi contactata de cineva de la agentia de curierat cu care lucreaza pentru a trimite telefonul la reparat cat mai repede.

De aici, povestea e lunga, Bucurestiul e mare, concertele din centru intrerup circulatia care oricum e cum e (orice bucurestean intelege!). Ideea e ca dupa aproximativ o saptamana am reusit intr-un final sa ma intalnesc cu curierul, sa ii predau coletul, ambalat frumos in cutie, infoliat bine sa nu pateasca ceva pe drum. Ajunge la service, aflu ca a fost reparat si ca urmeaza sa imi fie returnat.

Ajunge curierul, dupa alte cateva zile, ii platesc taxele de transport, desfac coletul (o punga mare) si gasesc o cutie desfacuta, nici macar infasurata cu scoci. Mi-am spus ca nu e cazul sa devin paranoica, probabil ca este totul in regula. Scot telefonul, incerc sa il deschis si surpriza: nu i se aprinde ecranul (care functiona chiar si cand era spart, inainte de a-l trimite la reparat!).

Sun inapoi la firma de curierat si explic ce s-a intamplat.

"Ne pare rau, noi nu raspundem pentru pierderi, deteriorari sau pagube provocate de vicii ascunse prin ambalare de catre expeditor", se aude de la celalalt capat al firului.

Sun apoi la service-ul care a reparat telefonul, macar sa le atrag atentia ca au uitat sa impacheteze corespunzator un colet, care, nu a mai ajuns ok la destinatie.

Le pare rau, dar de la ei coletul a plecat "in stare buna".

Si in cazul asta ce se intampla? Cine raspunde pentru un produs avariat la transport: curierul sau expeditorul?

Raspunsul e simplu: Nimeni!

Si da, Serviciile ne omoara, asa cum scrie in titlul editorialului pe care il puteti citi AICI.


Jurnalist Manager.ro
5 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.79 din 5 - 7 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement