Editorial Ana Tudor: Cine raspunde pentru un produs deteriorat la transport: curierul sau expeditorul?

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Editorial Ana Tudor: Cine raspunde pentru un produs deteriorat la transport: curierul sau expeditorul? Editorial Ana Tudor: Cine raspunde pentru un produs deteriorat la transport: curierul sau expeditorul?
de Ana Tudor la 27 Iun. 2016
Urmareste-ne pe Google News
reparatii telefoaneservice electroniceserviciiafaceri

Ziua fara cafea incepe cu ecranul spart al telefonului mobil. Nici marti, nici 13, doar ghinion. Mai ales daca pui la socoteala ca telefonul nu are nici o luna de la achizitie, ai putea spune curat ghinion!

Noroc totusi ca s-a intamplat in weekend, am avut ceva mai mult timp la dispozitie pentru a ma documenta, citi referinte si identifica cel mai potrivit service de produse electrice care mi-ar putea rezolva problema intr-un timp relativ scurt.

Am apelat la acelasi concept de "Reparam ce bagi in priza" despre care a fost relatata o alta intamplare pe care o puteti citi AICI.

Angajatii service-ului au fost extrem de receptivi si amabili si au raspuns solicitarii mele imediat. Ba chiar mi-au promis ca voi fi contactata de cineva de la agentia de curierat cu care lucreaza pentru a trimite telefonul la reparat cat mai repede.


De aici, povestea e lunga, Bucurestiul e mare, concertele din centru intrerup circulatia care oricum e cum e (orice bucurestean intelege!). Ideea e ca dupa aproximativ o saptamana am reusit intr-un final sa ma intalnesc cu curierul, sa ii predau coletul, ambalat frumos in cutie, infoliat bine sa nu pateasca ceva pe drum. Ajunge la service, aflu ca a fost reparat si ca urmeaza sa imi fie returnat.

Ajunge curierul, dupa alte cateva zile, ii platesc taxele de transport, desfac coletul (o punga mare) si gasesc o cutie desfacuta, nici macar infasurata cu scoci. Mi-am spus ca nu e cazul sa devin paranoica, probabil ca este totul in regula. Scot telefonul, incerc sa il deschis si surpriza: nu i se aprinde ecranul (care functiona chiar si cand era spart, inainte de a-l trimite la reparat!).

Sun inapoi la firma de curierat si explic ce s-a intamplat.

"Ne pare rau, noi nu raspundem pentru pierderi, deteriorari sau pagube provocate de vicii ascunse prin ambalare de catre expeditor", se aude de la celalalt capat al firului.

Sun apoi la service-ul care a reparat telefonul, macar sa le atrag atentia ca au uitat sa impacheteze corespunzator un colet, care, nu a mai ajuns ok la destinatie.

Le pare rau, dar de la ei coletul a plecat "in stare buna".

Si in cazul asta ce se intampla? Cine raspunde pentru un produs avariat la transport: curierul sau expeditorul?

Raspunsul e simplu: Nimeni!

Si da, Serviciile ne omoara, asa cum scrie in titlul editorialului pe care il puteti citi AICI.

Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x