Trei ingrediente esentiale pentru un e-mail marketing de succes

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Trei ingrediente esentiale pentru un e-mail marketing de succes Trei ingrediente esentiale pentru un e-mail marketing de succes
de Mihaela Pascu la 27 Feb. 2017
Urmareste-ne pe Google News
e-mail marketingcampanie de e-mailnewsletterabonatcumparator

Fie ca ne place sau nu, va trebui sa pornim de la varianta ideala in care avem la dispozitie suficient timp de investit intr-un newsletter de calitate. Chiar daca nu fiecare zi ne va sta la dispozitie prin acelasi numar de ore destinate e-mail marketingului, trebuie sa facem tot ce ne sta in putinta pentru a porni intotdeauna de la o baza de calitate si foarte bine gandita.

 
Timpul pe care il investim se poate traduce, dupa o vreme, fie in profit, fie in pierdere, asa ca depinde numai de noi sa decidem daca merita sa investim un numar mai mic sau mai mare de ore.
 
1. Titlul (subject line-ul) trebuie sa fie compus cu atentie

 
Daca vrem sa ne incercam norocul cu un “subject line” pentru campania noastra de e-mail marketing, cel mai bine sa ne pastram doza de noroc pentru un eventual castig la loterie. Cand vine vorba de titlul unui newsletter, cel mai bine e sa il compunem cu atentie si sa avem mai multe variante din care sa o extragem pe cea mai buna. Este de la sine inteles ca va trebui sa avem si un continut pe masura, pentru a nu insela asteptarile abonatului.
 
2. Conteaza foarte mult cand trimitem o campanie de e-mail marketing.
 
Dincolo de orele pe care le alegem pentru trimiterea unei campanii de e-mail marketing, va trebui sa tinem cont si de ziua din saptamana pe care o alegem. Continutul si titlul sunt esentiale, asa cum am amintit, si n-am vrea ca munca noastra sa se iroseasca din cauza ca nu am ales momentul potrivit pentru a lansa campania. Statisticile arata ca intre 8.00 si 9.00 dimineata si in jurul orei 3.00 dupa-amiaza avem cele mai mari sanse de citire a newsletterului. Totodata, se pare ca cel mai bine e sa trimitem campanii in zilele de marti, miercuri si joi.
 
3. Trebuie sa dam cumparatorilor potentiali un motiv suficient de bun incat sa cumpere.
 
Sau macar sa cantareasca serios aceasta optiune. De cate ori nu ati inchis un e-mail de la primele doua randuri? Sau, si mai rau, de cate ori nu ati trimis un e-mail in spam sau l-ati sters fara sa-l mai cititi inainte? Trebuie sa ne amintim, inainte de toate, ca cerem oamenilor sa plateasca sume pentru care au muncit din greu. Tiparele obisnuite nu functioneaza foarte bine, cu atat mai putin in cazul utilizatorilor obisnuiti sa petreaca mult timp in online. Trebuie sa punem accentul din start si concret pe beneficiile pe care un produs le ofera sau pe rezolvarile pe care un serviciu le aduce. Ofertele speciale sau limitate care insotesc astfel de liste sunt binevenite si grabesc achizitia.
 
Redactor Manager.ro
Experienta de 5 ani in management si marketing online

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x