Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Soferii sunt vizati de o noua taxa pentru masinile care circula prin centrul Capitalei


Soferii sunt vizati de o noua taxa pentru masinile care circula prin centrul Capitalei
de la 13 Feb. 2018
Soferii sunt vizati de o noua taxa pentru masinile care circula prin centrul Capitalei
Tags: trafictaxabucuresti

Primaria Capitalei s-a gandit ca este necesar sa introduca o taxa pentru masinile care circula prin centrul Bucurestiului, in cadrul sedintei de dezbatere publica privind Planul de Calitate a Aerului. In cadrul dezbaterii au fost prezentate mai multe masuri pe care autoritatile vor sa le puna in practica pentru a reduce efectele poluarii.


Introducerea unei  taxe este vazuta ca o solutie pentru fluidizarea circulatiei si reducerea poluarii. Primaria Municipiului Bucuresti considera ca traficul este principala sursa de poluare. In Capitala gasim poluanti ca azotul, benzenul si monoxidul de carbon.

Ioana Suteu, sefa Serviciului de Monitorizare a Calitatii Mediului din cadrul PMB, a declarat:

 „Planul de calitate a aerului a fost intocmit avand in vedere masurile, investitiile preconizate prin Planul de Mobilitate Durabila si prin toate planurile care vizeaza dezvoltarea Bucurestiului. Astfel, a trebuit sa corelam toate masurile cu cele de transport sau cu actiunile de mediu, cu strategia de dezvoltare a serviciului de salubrizare, cu planul de actiune de reducere a zgomotului, innoirea parcului auto si createrea performantei energetice a blocurilor de locuinte.”

Practic, masurile care se iau in acest moment trebuie sa fie in stransa legatura cu deciziile care s-au luat pana acum de PMB.

 „In ceea ce priveste traficul rutier, trebuie luate masuri de fluidizare a circulatiei, de stimulate a utilizarii transportului public, fie prin masuri la nivelul Metrorex, de implementare si de imbunatatire a actualului sistem, sau masuri legate de innoirea parcului auto la RATB”, a mai precizat Suteu.

Reprezentatul Primariei Bucuresti a mai precizat ca se vor lua si masuri suplimentare pentru Planul de Calitate a Aerului din Bucuresti. Una dintre ele ar fi imbunatatirea sistemului inteligent de semaforizare. Aceasta masura prevede ca pana in anul 2020, toate intersectiile din Bucuresti sa permita prioritizarea transportului.

 „Nu in ultimul rand, s-a discutat si de implementarea benzilor unice pentru transportul public, dar si piste de biciclete, ca o masura a transportului alternativ (...) Este esential ca fiecare dintre noi, soferi fiind, sa privim ca o alternativa utilizarea transportului public si sa lasam pentru o zi, doua, masina acasa”, a declarat Ioana Suteu.

 Alexandru Gadiuta, de la USR, si-a exprimat punctul de vedere in cadrul sedintei organizate de PMB:

„Este un punct de pornire, calitatea aerului este foarte importanta pentru calitatea vietii. Dar, as vrea sa va spun ca am si cateva nemultumiri. Din pacate, aceasta dezbatere atat de importanta pentru bucuresteni nu a fost promovata deloc pe canalele de promovare ale Primariei Municipiului Bucuresti, fiind anuntata doar pe un colt al site-ului PMB. De asemenea, la dezbatere au ramas pe dinafara foarte multi cetateni interesati, dar ┼či specialisti din domeniul mediului.”

Presedintele Organizatiei pentru Promovarea Transportului Alternativ in Romania a sustinut ca este necesar sa se investeasca in infrastructura pentru traficul bicicletelor si al pietonilor.

 „Daca vrei sa mergi pe trotuar in acest oras, nu ai pe unde, pentru ca sunt ocupate de masini”, a precizat Marian Ivan.

Online Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016