Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Studiu: Generatia Y cauta intotdeauna informatii pe internet inainte sa cumpere un produs


Studiu: Generatia Y cauta intotdeauna informatii pe internet inainte sa cumpere un produs
de la 10 Aug. 2016
Studiu: Generatia Y cauta intotdeauna informatii pe internet inainte sa cumpere un produs
Tags: generatia ycumparaturi tineripreferinte generatia y

Nascuti intr-o lume interconectata si cu acces imediat la orice informatie, Millennials-ii isi fac bine temele inainte de a lua orice decizie de cumparare, arata studiul calitativ realizat de EXACT Cercetare si Consultanta la sfarsitul anului 2015.


Ei sunt <passionate online researchers>, in cautare de informatii de orice fel. Conform studiului derulat, membrii Generatiei Y apeleaza la internet in primul rand pentru a tine pasul cu lumea si stirile si pentru a obtine informatii referitoare la hobby-urile ori temele lor de interes.

In al doilea rand, ei folosesc internetul pentru a gasi informatii referitoare la produsele care ii intereseaza (de la dispozitive si pana la masini etc.) si activitati legate de petrecerea timpului liber: evenimente, filme, restaurante etc. Pentru aceasta generatie, internetul este de asemenea popular pentru informatii de sanatate, site-uri cu locuri de munca si tot ceea ce tine de calatorii (pareri, sfaturi, rezervari online).

Facebook – reteaua sociala preferata de Generatia Y

"Crescand cu smartphone-uri, tablete si Wi-Fi si fiind tot timpul in legatura cu oamenii si problemele care ii intereseaza, acesti adulti sunt extrem de activi, influenti, multi-channel si cross-platforms sharers. Ei au cea mai mare penetrare cand privim spre social networking, cele mai mari rate de utilizare fiind inregistrate in cazul Facebook. Aceasta platforma este preferata  pentru informatii referitoare la prieteni, pentru a gasi lucruri care sa-i distreze (cum ar fi texte amuzante, articole sau video-uri) si pentru stiri", afirma Lacramioara Loghin, coordonatorul studiului.

Generatia Y s-a nascut intr-o lume a dezvoltarii tehnologice si a crescut inconjurata de o multitudine de dispozitive si gadget-uri. Membrii ei prefera sa comunice prin retele sociale,  mesaje text si e-mail, dar si prin canalele traditionale de comunicare. Acesti adulti s-au maturizat comunicand electronic, de aceea le place si se asteapta sa beneficieze de mobilitate in comunicare. Dorinta lor este de a obtine ceea ce au nevoie, independent de zona geografica in care se afla.

Tehnologiile interactive (de la smartphone-uri, la site-uri si aplicatii mobile) trebuie sa le asigure reprezentantilor acestei generatii experiente unice, eficiente, care sa nu necesite insa efort din partea utilizatorului si nici implicarea unei terte parti. Studiile arata ca, contrar perceptiei conform careia membrii Generatiei Y pot face orice sa functioneze, ei nu vor aloca timp accesarii unui site sau aplicatie ce nu functioneaza perfect, chiar daca informatia le este de interes.
 
In plus, cercetarile derulate arata ca "Mobile" este platforma aleasa de Generatia Y:  50 %  din e-commerce devine in 2015 m-commerce datorita smartphone-urilor si tabletelor.

Editorialist Manager.ro
6 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.33 din 5 - 3 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016