Ea ar putea fi noul Einstein. Afla-i povestea

de la 14 Mar. 2018
Ea ar putea fi noul Einstein. Afla-i povestea
Tags: einsteinfizicacercetare

Sabrina Pasterski are doar 24 de ani si studiaza la Massachusetts Institute of Technology. Ea a candidat si la studii doctorale la Harvard si in prezent isi desfasoara activitatea acolo. Este pasionata de fizica si de aceea studiaza cele mai complexe probleme.

Ea poate fi usor asemanata cu Stephen Hawking sau chiar Albert Einsten, cel care a dezvoltat teoria relativitatii in urma cu 100 de ani. Sabrina a fost remarcata de cei din jurul sau pentru ca, la doar 14 ani, a construit un prototip de avion.

Avionul conceput de tanara a zburat pentru prima data pe 15 martie 2008. Un an mai tarziu, Sabrina a vrut sa testeze propria creatie si a zburat pentru prima data singura. Ea a luat lectii de zbor inca de la 10 ani.

Sabrina Pasterski este considerata, deja, un fel de Albert Einstein in devenire.

Tanara si-a petrecut copilaria in suburbiile orasului Chicago. In prezent, desi multora li se pare un lucru ciudat, ea nu foloseste retelele sociale precum Facebook sau Instagram. Mai mult, nu are nici macar un smartphone.

Ea alege sa isi dedice timpul cercetarii, iar cateodata scrie pe blogul Physics Girl, unde povesteste despre realizarile si aptitudinile sale.
Una dintre postari face referire la eleganta si poarta titlul „Observarea elegantei din interiorul haosului”.

Sabrina se caracterizeaza ca fiind "eleganta" si "plina de utilitate". Intr-un interviu a declarat ca nu are foarte multi prieteni, iar iubit nu a avut niciodata. Mai mult, a spus cu mandrie ca nu a fumat si nu a baut alcool niciodata.

Sabrina Pasterski isi doreste sa schimbe ceva in aceasta lume. De aceea, o mare parte a timpului ei o dedica cercetarii. Ea analizeaza gaurile negre, natura gravitatiei si a timpului cosmic. Incearca sa explice fenomenul gravitatiei in contextul mecanicii cuantice si de aceea vrea sa se concentreze in special asupra studiului gravitatii cuantice. Daca prin cercetarile si studiile sale Sabrina Pasterski ar descoperi ceva in acest domeniu, situatia noastra s-ar schimbat dramatic. Ne vom schimba conceptia,intelegerea despre cum functioneaza acest univers.

Cercetatorii de la NASA i-au observat implicarea in domeniul fizicii, iar fondatorul Amazon.com, Jeff Bezos si dezvoltatorul Blue Origin i-au oferit deja un loc de munca.

Sabrina recunoaste ca intotdeauna i-au placut provocarile.

”Anii in care mi-am impins limitele la maximum m-au condus spre fizica”, spune ea.

”Prefer sa fiu mereu concentrata si sper sa fiu cunoscuta pentru ceea ce fac si nu pentru ceea ce nu fac.”, mai adauga tanara.

Citeste si:  Secretul unei vieti implinite dezvaluit de celebrul savant, Albert Einstein

Online Editor Manager.ro

Nota: 3.63 din 5 - 4 voturi.

Protectia Datelor cu Caracter Personal

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".