Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce rezerva anul 2018 pentru inteligenta artificiala?


Ce rezerva anul 2018 pentru inteligenta artificiala?
de la 26 Ian. 2018
Ce rezerva anul 2018 pentru inteligenta artificiala?
Tags: inteligenta artificialaadvertisingtehnologieit

Anul acesta, vom ajunge sa traim intr-o lume complet automatizata. Inteligenta artificiala atinge cote maxime si acapareaza tot mai multe domenii. Cel mai nou sector care va fi revolutionat de aceasta este advertisingul.


In advertising, tehnologia joaca un rol esential, fiind mult mai eficienta decat activitatea omului.

Aici, tehnologiile bazate pe deep learning permit o definire mai ampla si complexa pentru potentialul de cumparare al clientului.

Astfel, inteligenta artificiala poate determina o rata de conversie cu 35% mai buna decat marketerii care se bazeaza pe cunostinte si intuitie.

De asemenea, algoritmii deep learning sunt capabili si de a intui obiceiurile de cumparare specifice fiecarui utilizator in parte.

In acest an, tot mai multe branduri isi vor implementa sisteme bazate pe deep learning si inteligenta artificiala, pentru a creste performantele vanzarilor, a se apropia mai mult de cumparaturi si a avea o imagine raspandita si cunoscuta printre toti potentialii clienti.

Anul 2018 aduce noutati semnificative, venind cu tehnologia" transfer learning", ce are la baza principiul ca masinariile sa invete, singure, din simulari, sa deprinda gesturi si actiuni din experienta anterioara.

De exemplu, un autoturism va putea sa ia singur "decizii", in urma comenzilor pe care le va primi timp indelungat, dupa ce a parcurs mii de kilometri. Astfel, va cunoaste dorintele soferului, le va intui si le va aplica.

Toate acestea, spre deosebire de 2017, cand exista tehnologia "supervised learning", o metoda prin care se ofereau intructiuni de la om, la computer si se luau in calcul datele, rezultatele si raspunsurile deja existente. 

O alta metoda care se va implementa in 2018 este "reinforced learning", al carei scop este de a invata computerul sa ia cele mai bune decizii, raportandu-se la feedbeackurile primite din exterior.

Algoritmii deep learning functioneaza asemanator neuronilor oamenilor, insa sunt capabili de performante mult mai insemnate, avand capacitatea de a analiza cantintati infinite de date, cu precizie exacta si fara sa oboseasca.

Specialistii estimeaza ca, datorita tehnologiei care avanseaza extrem de mult de la an la an, joburile in domeniul IT vor fi cele mai cautate, dar si cele mai bine platite de pe piata muncii.

Totodata, anul 2018 va revolutiona nu numai industria si societatea, ci si viata individuala, inteligenta artificiala fiind capabila sa preia foarte multe dintre atributiile noastre cotidiene, oferindu-ne mai mult timp liber.

De asemenea, unui sondaj realizat de o companie din SUA, arata ca aproximativ 65% dintre copiii care sunt astazi in primii ani de scoala, vor avea joburi care inca nu s-au inventat. Atat este de inalt gradul de tehnologie pe care omenirea il va atinge in doar cativa ani!




Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 4 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016