Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Lucreaza mai inteligent, nu mai mult - 5 trucuri pentru a-ti creste productivitatea la birou


Lucreaza mai inteligent, nu mai mult - 5 trucuri pentru a-ti creste productivitatea la birou
de la 26 Apr. 2018
Lucreaza mai inteligent, nu mai mult - 5 trucuri pentru a-ti creste productivitatea la birou
Tags: managementprogram facturareciel

Invocam adesea scuza lipsei de timp. Este important, insa sa incercam sa fim cat mai eficienti. Gestionarea timpului nu inseamna sa bifezi cat mai multe task-uri la finalul zilei. Este vorba de simplificarea modului de lucru, de a elimina stresul. A alege sa nu fim robotizati in modul in care ne facem sarcinile la locul de munca, ci sa ne intrebam cum le putem simplifica sau mai mult, cum le putem elimina, este un pas esential.


Astazi, intr-o era a vitezei, a evolutiei tehnologiei, este cert ca la locul de munca un factor esential il reprezinta un software menit sa elimine munca de rutina si sa automatizeze procesul, ca de exemplu un program de facturare.

    Daca detii un business, stii cat de alert este mediul competitiv. Eficienta ta si a angajatilor este esentiala. Afla mai multe din randurile de mai jos.


1. Imbratiseaza tehnologia

   

    Astazi tehnologia indeplineste multe dintre task-urile pe care inainte le faceau angajatii. In felul acesta, oamenii din companie se pot concentra pe sarcini mai importante. Acest lucru inseamna economie de bani, se reduc cheltuielile cu angajatii, se imbunatateste productivitatea.

    De exemplu, procesarea facturilor va fi intotdeauna parte a oricarei companii, gestionarea lor insa devine usoara, rapida cu un program de facturare.

2. Incepe ziua cu cele mai importante task-uri


O regula a managementului timpului este ca in fiecare zi sa identifici doua sau trei sarcini care sunt cele mai importante de realizat si sa incepi de fiecare data cu acestea (cele de care de regula te feresti si pe care le amani). Odata terminate, ziua este un succes. Poti trece la alte lucruri sau le poti lasa sa astepte pana maine. Esentialul a fost dus la indeplinire. Stii acel sentiment cand ai scapat de task-urile cele mai grele? Bucura-te de el!

3. Invata sa spui NU


Sarcinile tale sunt prioritare. Solicitarile din partea celorlalti, in a-i ajuta cu diferite task-uri, inseamna angajamente suplimentare. Este important sa constientizezi daca ai timp sau nu pentru ele.

Tentatia atunci cand ni se cere ajutorul este sa raspundem afirmativ, insa s-ar putea ca mai tarziu sa regreti. Poate ca nu vrei sa stai peste program pentru a duce totul la indeplinire, asa cum ai promis. Cel mai bine, prima data analizeaza si nu te grabi sa dai un raspuns.

4. Deleaga


Esti seful caruia ii place sa faca el tot? Consideri ca tu le faci cel mai bine? A solicita ajutor si a delega sarcini, creste productivitatea. In colaborarea cu membrii echipei tale doi factori vor fi astfel esentiali, comunicarea si increderea.

De asemenea, asigura-te ca persoanele carora ai delegat task-uri au inteles rezultatul pe care il astepti.

A delega sarcini catre membrii echipei tale inseamna si sa ii motivezi, practic le oferi incredere, oferindu-le in acelasi timp responsabilitate si autoritate.

5. Nu te gandi la toata multimea de task-uri


O modalitate simpla de a te simti coplesit este sa te gandesti la cat de multe lucruri ai de dus la indeplinire in acea zi. Nu te speria in felul acesta. Incepe cu pasi marunti. Selecteaza o prima sarcina si da-ti seama de modul eficient in care o poti rezolva.



    Bucura-te de mediul de la serviciu, de un software menit sa iti usureze munca, de o ceasca de cafea bauta impreuna cu colegul, de un birou ordonat, chiar si lucrurile marunte conteaza pentru a creste productivitatea.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016