Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Femeile cumpara masini in functie de utilitate, barbatii in functie de aspect


Femeile cumpara masini in functie de utilitate, barbatii in functie de aspect
de la 08 Mar. 2019
Femeile cumpara masini in functie de utilitate, barbatii in functie de aspect
Tags: masini femeimasini barbaticriterii masinipret masiniautovit

Un studiu realizat de Autovit.ro pe un esantion de 3.700 respondenti arata ca vechimea autoturismelor este principalul criteriu de achizitie, atat pentru femei, cat si pentru barbati.


Diferentele intre preferintele femeilor si cele ale barbatilor, apar la alte criterii. Astfel, cand aleg ce masina sa cumpere, femeile iau in considerare ca prim criteriu, vechimea acesteia. 26% dintre respondente au mentionat acest aspect ca fiind cel mai important, imediat dupa situandu-se pretul automobilului (19%).
In clasament urmeaza nivelul de siguranta (11,5%), fiabilitatea (11%) si consumul (10%).
 
In ceea ce priveste barbatii, vechimea si fiabilitatea sunt principalele criterii de achizitie si conteaza in aceeasi masura pentru cate 19% dintre respondenti.
 
Topul este continuat de pret (16%), marca masinii (13%) si nivelul de siguranta (10%). Conform studiului, in topul brandurilor auto detinute de majoritatea femeilor se numara Volkswagen (22%), urmat de Opel (11%), Ford (9%) si Audi (7%). 
 
Insa, intentia de achizitie a femeilor difera, respectiv Volkswagen (20%), BMW (9%), Audi (9%), Opel (8%) si Ford (7%).
 
Intrebati ce masini detin, barbatii au raspuns Volkswagen (22%), Opel (9%), Audi, Ford (8,7%) si Dacia (8%) dar intentioneaza sa-si cumpere Volkswagen (19%), Audi (13%), BMW (11%), Skoda (8%), Mercedes-Benz (7%).
 
Conform sondajului, 44% dintre femei isi cauta o masina de pana in 5.000 de euro, iar 43% prefera un automobil mic, potrivit pentru traficul urban. 
 
23% dintre respondente au indicat ca apreciaza un SUV, pe cand 22% ar alege o masina de familie. 
 
In schimb, 35% dintre barbati prefera masinile de familie, iar 28% dintre ei inclina mai degraba catre un SUV sau masina de oras/compacta (19%).
 
La capitolul motorizare, 51% dintre femei prefera autoturismele pe benzina, pe cand acelasi procentaj de barbati a declarat ca le prefera cele cu motorizare diesel.
 
In ceea ce priveste pretul, barbatii sunt dispusi sa plateasca de doua ori mai mult pentru o masina decat femeile. Astfel, 19% dintre ei ar plati intre 10.000-15.000 euro; 18% intre 7.500 si 10.000 de euro si 17% intre 3.000 si 5.000 de euro. 
 
In acelasi timp, 25% dintre femei vor sa plateasca intre 3.000 si 5.000 de euro pentru un automobil, iar 19% prefera sa dea sub 3.000 de euro, in timp ce 16% ar trece de 7.500 de euro.
 
La capitolul culori, autoturismele negre sunt preferate de ambele sexe, iar, pe locul doi in topul preferintelor se afla autoturismele rosii - pentru femei, respectiv albastre - pentru barbati.
 
Cand vine vorba despre principalele surse de informare, atat femeile, cat si barbatii prefera sa se documenteze in mediul online (46% dintre barbati si 41% dintre femei aleg Autovit.ro ca principala sursa de informare, urmata de alte surse online). 
In ceea ce priveste sfaturile de la prieteni, cunoscuti si familie, femeile au tendinta sa ceara ajutorul apropiatilor de doua ori mai mult decat barbatii.

Foto: pexels.com

Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016