Targurile de cariere, de turism, de IT si din alte domenii sunt cele mai potrivite pentru a intra in contact cu viitorii clienti, dar si cu cei interesati sa se angajeze. Acestea sunt o modalitate perfecta pentru a crea relatii si de a comunica mesajul companiei tale. Asigura-te ca ai la dispozitie materiale de marketing precum flyere, prezentari video sau chiar mostre (in cazul in care afacerea ta se bazeaza pe unul sau mai multe produse), pentru ca oamenii sa afle mai multe despre ceea ce oferi.
De asemenea, vei avea nevoie de un pop-up textil cu impact vizual. El trebuie sa fie realizat in concordanta cu identitatea afacerii tale si sa atraga prin mesaje, imagini si culori. Nu uita sa organizezi o echipa de angajati pasionati de ceea ce inseamna comunicarea si care cunosc in detaliu caracteristicile firmei. Acest lucru va ajuta la crearea unei conexiuni cu cei care iti viziteaza standul, indiferent daca este vorba despre investitiori, clienti sau viitori angajati.
Jurnalistii care se concentreaza pe articolele de business si care vor sa sprijine afacerile locale sunt aliati importanti in drumul tau spre succes. Multi dintre acestia isi doresc sa promoveze businessurile care se afla la inceput, dar si pe cele care ofera ceva inedit in oras sau in tara. Afla care sunt jurnalistii care ar putea fi impresionati de povestea ta prin documentare. Cauta articolele despre afaceri sau economie din publicatiile care activeaza in orasul tau si contacteaza-i pe cei care scriu cel mai des despre oameni ca tine.
Trebuie sa fii pregatit sa-i convingi de calitatea serviciilor tale si de rolul pe care vrei sa-l joci in economia locala. De asemenea, daca esti in cautare de angajati, poti pune accent pe locurile de munca oferite celor din oras si pe oportunitatile de dezvoltare pe care acestia le au in cadrul firmei tale. Alege sa discuti mai multe doar cu jurnalistii care iti inspira incredere si care sunt, cu adevarat, interesati de universul businessului.
Relatia cu clientii este importanta nu doar atunci cand activezi pe plan local, dar si cand ai o afacere extinsa. Parerile si recomandarile acestora reprezinta o parte importanta din procesul de a-ti face numele cunoscut si trebuie sa abordezi cu seriozitate acest aspect. Indiferent de tipul de afacere pe care o conduci, o relatie cu clientii bazata pe incredere si comunicare este secretul unei dezvoltari rapide si prospere.
Trebuie sa stii cat mai multe despre nevoile clientilor, dar si despre asteptarile pe care le au din partea ta. Obisnuieste-te ca, odata ce vinzi ceva clientilor, sa le ceri constant feedback si sa afli chiar de la ei ce ai putea sa faci pentru a deveni mai bun. Odata ce tot mai multi clienti multumiti trec pragul afacerii tale sau apeleaza la serviciul tau, vei putea observa o crestere a loialitatii, a recomandarilor si a puterii pe care o castigi in fata competitorilor. Astfel de strategii implica eforturi in ceea ce priveste contactul direct cu clientii si mai putine cheltuieli pe partea de marketing.
Dezvoltarea afacerii implica mai multe aspecte care privesc in cea mai mare parte relatia pe care reusesti sa o creezi intre tine si publicul tinta. Aici poate fi vorba despre clienti, angajati si profesionisti care te pot ajuta sa-ti faci auzit mesajul. Urmeaza aceste sfaturi prin includerea lor in planurile tale si observa felul in care afacerea ta creste vazand cu ochii.
Ultimele NOUTATI
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
OBLIGATII de retinere din salariu ce revin angajatorului
Zile LIBERE platite pentru evenimente deosebite - procedura de acordare
Te-ar putea interesa si