Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

MEET THE WOMAN! Sesiune de intalniri - toamna 2011


MEET THE WOMAN! Sesiune de intalniri - toamna 2011
de la 26 Sep. 2011
MEET THE WOMAN! Sesiune de intalniri - toamna 2011
Tags: afacerimanagerbusiness

Proiectul MEET THE WOMAN se adreseaza tuturor femeilor care sunt la inceput de drum, detin un business sau sunt specialiste intr-un domeniu. Oferim teme de actualitate, competentele femeilor care au o experienta semnificativa intr-un domeniu, networking prietenos si idei bune de afaceri.


"Femei in Afaceri" va propune o noua serie de 5 intalniri de business, cu o frecventa de o intalnire la doua saptamani. Fiecare intalnire va beneficia de prezenta unei invitate care va dezvolta o tema de business.

Durata unei intalniri: 2 ore (18:30-20:30)

Locatia: Capital Plaza Hotel, Bd. Iancu de Hunedoara 54, Bucuresti

CALENDARUL INTALNIRILOR

• Marti, 4 octombrie 2011 , ora 18:30 – Invitata: MIHAELA PERIANU, Managing Partner AIMS HUMAN CAPITAL. Tema: Managing Generation Y

• Marti, 18 octombrie 2011, ora 18:30 – Invitata: BIBIANA STANCIULOV, proprietara SONIMPEX SERV COM, producator MAGIUNUL DE TOPOLOVENI. Tema: Dezvoltarea unei afaceri

•  Marti, 1 noiembrie 2011, ora 18:30 – Invitata: ANDA RACSA, Fondator ABC TRAINING CONSULTING. Tema: Evaluarea efectelor financiare ale unei decizii de afaceri

•  Marti, 15 noiembrie 2011, ora 18:30 – Invitata: ANA GATE, Marketing Manager LA FANTANA. Tema: Cum sa castigi un nou segment de piata

•  Marti, 29 noiembrie 2011, ora 18:30 – Invitata: ANCA VINTILA, Brand Manager DANONE. Tema: Noi obiceiuri de consum

COSTUL: 40 lei/intalnire, iar costul total al celor 5 intalniri este de 200 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus). Recomandam achizitionarea pachetului de 5 intalniri pentru a beneficia de experienta invitatelor si pentru a avea acces la cat mai multe informatii de business.

Persoanelor care doresc sa participe la o singura intalnire, le oferim aceasta posibilitate la costul de 60 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Plata se va face integral, in cazul celor 5 intalniri, in contul asociatiei. Daca alegeti o singura intalnire, plata se face in avans. Dovada platii se va trimite prin e-mail: contact@femei-in-afaceri.ro, insotit de urmatoarele informatii: numele dvs., compania, functia si date de contact.

Contul Asociatiei Femei in Afaceri: RO 58 BTRL 044 01 205 T 606 20XX, deschis la Banca Transilvania, CIF 27192595.

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI:

18:30 - Welcome & coffee

18:40 - Prezentarea fiecarei invitate si a businessului/jobului ei

19:20 - Sustinerea temei de catre invitata evenimentului si interactiune cu participantele

20:15 - Business networking

20:30 - Finalul intalnirii

BENEFICIILE PARTICIPARII LA EVENIMENT:

    * Oportunitatea promovarii afacerii si acces la informatii de business
    * Conectarea cu alte afaceri si posibilitatea de noi parteneriate de afaceri
    * In cazul in care nu ajungeti la o intalnire, aveti dreptul de a trimite o colega sau o colaboratoare
    * Tombola cu premii, oferite de partenerii nostri.

ACCESUL LA  EVENIMENT PRESUPUNE :

    * Plata taxei, la debutul intalnirilor
    * Atitudine profesionista
    * Carti de vizita
    * Respectarea orei de incepere a evenimentului

N.B.: Ne rezervam dreptul de a refuza anumite participante, care nu se inscriu, prin businessul pe care il au si prin atitudine in valorile FIA si de a restitui o parte din taxa.

CINE SUNT INVITATELE?

MIHAELA PERIANU

Are 20 de ani de experienta in piata de HR din Romania, manifestandu-se profesional in calitate de manager si antreprenor.

Este actionar la Snelling Personnel Services din 1995. Din 2001, actionar si Director General la Aims Human Capital Romania, iar din 2005 detine aceleasi functii la Dale Carnegie Training. Membru fondator RBLS – Romanian Business Leaders Summit.

Tema propusa, Managing Generation Y, este o tema de impact, de actualitate, una dintre temele importante din lumea cotidiana de business. Generatia Y este noua generatie de tineri care traieste din plin progresul tehnologic. Se afirma ca avem prima generatie de “nativi ai erei digitale” si ca hiatusul dintre generatii este destul de mare. Cum colaboram cu tinerii Generatiei Y? Este un raspuns la care vom obtine repere de la Mihaela Perianu.

BIBIANA STANCIULOV


Proprietara Sonimpex Serv Com, producator magiunul de Topoloveni. Acesta este singurul produs alimentar traditional romanesc protejat de Uniunea Europeana prin certificarea de Indicatie Geografica Protejata si – alaturi de dulceata de cirese negre Topoloveana, fara zahar adaugat si fara conservanti – este dublu medaliat ”Superior Taste Award” de catre Institutul de Gust si Calitate Bruxelles. Dincolo de aceste recunoasteri, cel mai important merit este acela de a fi singurul ”dulce sanatos” conservat, 100% natural, fara aditivi, indulcitori sau conservanti, produs in Romania. Firma Bibianei Stanciulov este furnizor al Casei Regale a Romaniei.

ANDA RACSA

Are o experienta profesionala de peste 17 ani in domeniul managementului general si financiar al firmelor private. In anul 2004 a fondat firma ABC Training Consulting (Analize, Bugete, Controlling) si a dezvoltat numeroase proiecte de training si consultanta pentru antreprenori, manageri si specialisti din diverse domenii de activitate. Este o persoana deschisa spre tot ce este nou si interesant. Se considera o norocoasa, dar subliniaza ca “norocul este ceea ce se intampla cand pregatirea se intalneste cu oportunitatea!” (Seneca)


ANA GATE

Are studii de jurnalism si un master in marketing. S-a manifestat ca jurnalist, apoi a devenit director de marketing al firmei La Fantana. Administreaza bugete semnificative, lanseaza produse noi si dezvolta programe de comunicare interna. Sustine ca performanta in cariera depinde de adaptarea rapida la situatiile pe care le intalnim, ca experienta profesionala consistenta ne ghideaza pe un drum ascendent, iar o buna comunicare este garantia rezultatelor pozitive.

Vom discuta despre hidratarea corespunzatoare, despre apa pe care o bem in timpul zilei, la birou, dar, mai ales, despre castigarea unui nou segment de piata.

ANCA VINTILA

Este Brand Manager Danone si de-a lungul celor 11 ani de activitate in marketing a dezvoltat campanii pentru branduri mari si foarte diverse: Coccolino, Dove, Nutriday. Este pasionata de branding, pozitionare si crede ca orice lucru in care pui suflet, energie si gandire va avea succes. De 3 ani a inceput sa se implice mai mult in hobby-ul ei, pictura, si a inceput sa picteze obiecte pe portelan si sa creeze colectii cu care a participat la expozitii sau pe care le expune spre vanzare. Viseaza ca intr-o zi sa dedice mai mult loc acestei pasiuni si sa isi aplice cunostintele de marketing pentru propriul brand.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016