Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fiscul le pune la dispozitie contribuabililor un serviciu de call center


Fiscul le pune la dispozitie contribuabililor un serviciu de call center
de la 15 Dec. 2015
Fiscul le pune la dispozitie contribuabililor un serviciu de call center
Tags: call center fisccall center anafspv

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a infiintat o linie telefonica la care contribuabilii pot suna pentru a beneficia de indrumare si asistenta.

Call center-ul ANAF poate fi apelat la numarul unic 031. 403.91. 60, la care contribuabilii pot obtine informatii din domeniul fiscal si cu privire la aspecte din domeniul IT.
 
Prin intermediul tastelor telefonice, platitorii de taxe si impozite pot selecta tipul de informatii pe care le solicita. 
 
Astfel, tasta 1 este pentru persoanele fizice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica si este destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal. 
 
Tasta 2 este pentru persoane juridice si este destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal. 
 
Tasta 3 este dedicata persoanelor fizice si juridice si este destinata asistentei in domeniul tehnologiei informatiei.
 
Daca operatorul call-center constata ca problematica fiscala solicitata are un grad ridicat de complexitate si dificultate, atunci il va indruma pe contribuabil catre celelalte modalitati de acordare a asistentei. 
 
Asistenta poate fi acordata prin e-mail (prin intermediul formularului de asistenta de pe site-ul ANAF), in scris sau la sediul ANAF.
 
In ceea ce priveste indrumarea si asistenta in domeniul IT, operatorii din call-center ofera informatii cu privire la erori tehnice, completarea declaratiilor, erori tehnice la depunerea declaratiilor, erori la prezentarea certificatului, in vederea autentificarii pe site-ul agentiei; erori la autentificarea in Spatiul Privat Virtual (SPV), erori la generarea cererilor si descarcarea mesajelor primite in SPV sau erori la accesarea oricarei sectiuni a site-ului ANAF.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016