KFC vrea sa vanda promotional un milion de Smart Menu, in doua luni
smart meniuvanzarepromotieproduskfc
KFC readuce in atentia consumatorilor Smart Menu, la un pret special, de ianuarie si februarie. In perioada 7 ianuarie - 6 martie, clientii se pot bucura de tot ce e mai bun de la KFC, la un pret promotional, de 11,90 lei.
„Smart Menu e o combinatie irezistibila a unor produse vedete ale KFC: 2 crispy strips, 3 aripioare picante, cartofi prajiti, sos si racoritoare. E usor de inteles de cede-a lungul timpului a devenit unul dintre meniurilepreferate ale clientilor. Am ales sa lansam aceasta oferta, la pret special, chiar dupa sarbatori, cand romanii sunt mai atenti la cheltuielile lor”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
Cum acesta este unul dintre cele mai populare produse KFC, compania estimeaza ca pe durata campaniei se vor vinde un milion de Smart Menu.
In perioada campaniei, la KFC vor fi disponibile la preturi speciale si Smart Menu Plus (2 crispy strips,5 aripioare picante, o portie medie de cartofi prajiti, un sos la alegere si o bautura racoritoare 0,4L din gama Coca-Cola),Smart Bucket (2 buc. pui, 4 crispy strips, 4 aripioare picante, 2 portii medii de cartofi prajiti) si Salata Coleslaw.
Campania va fi derulata in toate cele 51 de restaurante KFC din tara si beneficiaza de sustinere media pe TV, online, OOH, dar si de materiale
in-store.