Cum sa ridici moralul angajatilor de la job
moralangajaticomunicare eficientabeneficiicompetitivitateaniversare
Sunt multe motive pentru care moralul angajatilor este scazut la locul de munca. Iar consecinta se vede in productivitatea lor. Sefii buni si-au dat seama de acest lucru si au inceput sa ia masuri, prin crearea unui program de ridicare a moralului in asa fel incat sa beneficieze si organizatia de el prin mai multe moduri.
Uite trei sfaturi despre cum poti ridica moralul angajatilor:
1. Facilitarea comunicarii dintre conducere si angajati.
Sa intelegi ce ii demoralizeaza pe angajati nu inseamna ca iti pierzi timpul. Afla ce anume ii macina. Aceasta preocupare include flexibilitatea in viata de familie, recunoastere la locul de munca sau absenta unor beneficii.
2. Training-urile continue sa tina pasul cu noile trenduri si dezvoltari.
O lipsa de instruire poate semnala ca nu investesti indeajuns in dezvoltarea lor profesionala. Evident, acest lucru duce la un moral scazut. Dar daca te preocupi de acest aspect, forta de munca va fi mai competitiva.
3. Instaureaza distractia si bucuria.
Exiata multe lucruri care schimba mediul de lucru rigid intr-unul placut si distractiv. Incearca sa sarbatoresti aniversarile angajatilor si realizari personale. Ce zici de o data in care toata lumea sa iasa din birouri si sa se cunoasca in afara mediului profesional?