Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce e indicat sa iei masa cu angajatii tai


De ce e indicat sa iei masa cu angajatii tai
de la 14 Mai. 2018 Exclusiv
De ce e indicat sa iei masa cu angajatii tai
Tags: team buildingmanagerechipasuccesprofitidee

Cu siguranta de multe ori te-ai gandit la o solutie care sa uneasca personalul companiei si sa te apropie de ei. Oamenii dau mai mult randament la locul de munca daca se simt acceptati, daca leaga prietenii si daca se simt apropiati de seful lor. Team buildingurile sunt prea costisitoare? Noi ne-am gandit la o varianta mult mai ieftin si eficienta.


In ultima perioada, antreprenorii din Romania au constatat eficienta programelor de team building. Marile companii autohtone ofera excursii, vacante, plimbari, seminarii si intalniri inedite, cu scopul de a petrece timp de calitate impreuna. In aceste momente, angajatii se relaxeaza, se detaseaza de stresul de la locul de munca si creeaza relatii interpersonale mai puternice, dincolo de cele profesionale.

Totusi, acest tip de team building poate fi pus in practica doar de companiile mari, care au un buget alocat special pentru acest tip de activitati. Acestea fiind spuse, ce le ramane companiilor mici de facut? Sa gaseasca solutii alternative.

Una dintre aceste solutii poate fi masa impreuna. Specialistii recomanda acest tip de interactiune la locul de munca. De asemenea, nu implica niciun fel de cost suplimentar, dar are efecte beneficice cu team building-ul clasic.

Angajatii si sefii ar trebui sa ia macar de cateva ori pe saptamana masa impreuna. Subiectele dezbatute aici, interactiunea si relaxarea din aceste momente va fi de bun augur pentru intreaga companie.

Angajatii care mananca impreuna cu seful, pot depasi niste bariere de comunicare in relatia cu acesta, il pot percepe ca pe un membru mai apropiat al echipei si vor putea sa se raporteze diferit la el, ceea ce poate ajuta la dezvoltarea relatiilor in interiorul firmei, dar si la cresterea increderii in fortele proprii ale angajatilor.

Citeste si: Romanii pot cumpara noul hothatch Renault Megane RS

De asemenea, a lua masa impreuna cu niste oameni este un act destul de familial, care conecteaza persoanele atat la nivel constient, cat si subconstient. Relatiile devin mai apropiate, se leaga mai usor prietenii si angajatii au un moment de relaxare in care nu doar se hranesc, ci petrec timp de calitate impreuna.

Tensiunea si stresul acumulate in orele de program dispar in jurul unei mese unde se aduna mai multi oameni. Glumele, povestile si comentariile fac uitate presiunile profesionale, si au efect terapeutic pe termen lung.

Petrece timp cu angajatii tai, iar atunci cand nu e posibil sa li te alaturi, incurajeaza-i sa ia masa impreuna. Productivitatea companiei tale va creste substantial, daca angajatii se comporta ca o familie ai carei membri se relaxeaza ocazional si au legaturi interpersonale puternice.

Citeste si: Start-up Nation: Cum sa obtii finantare in 2018

Sursa foto: pexeles.com


Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.08 din 5 - 6 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

1 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Dorel Sarbu 2018-05-16 08:46:23
La serviciu mergi pentru bani.Seful nu este prietenul tau, rolul lui este sa ia hatarari pentru binele companiei, nu pentru binele angajatilor.Daca este luata masa impreuna cu seful, mai devreme sau mai tarziu acesta ajunge sa cunoasca mult mai mult decat este necesar din viata privata a angajatilor si poate folosi aceste informatii impotriva lor.
Dezbina si cucereste este o zicala veche decand lumea si este mai actuala ca oricand iar un sef fara scrupule poate sa o aplice cu mult succes pentru obtinerea de beneficii personale in primul rand si apoi in interesul companiei.
Nu uita, angajatii sunt ca portocalele, se extrage sucul si cand nu mai este nimic de utilizat se arunca.

PS. De ce crezi ca in firma exista departamentul de resurse umane?
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016