Pe ce a cheltuit Departamentul de Stat 630.000 de dolari
departament stat suafacebooklike
In ciuda politicii de austeritate a SUA, Departamentul de Stat a gasit resurse pentru a obtine milioane de "like"-uri pe paginile sale de Facebook.
"Distractia" a costat Departamentul de Stat 630.000 de dolari, in doi ani, potrivit Daily Telegraph, care citeaza un raport elaborat de specialisti independenti.
Doua campanii de publicitate, in 2011 si 2012, au vizat "construirea de platforme globale de propaganda pentru lucru cu auditoriul strain, pe calea majorarii numarului de fani pe patru resurse tematice din Facebook".
Raportul invoca o informatie potrivit careia Departamentul de Stat al SUA cumpara fani care nu puteau decat sa acceseze postarile sau sa dea "like" unor fotografii, fara a fi interesati de tematica si fara a interactiona mai profund.
In ciuda milioanelor de "like"-uri, la studierea materialelor sau redifuzarea lor ulterioara, participau foarte putini utilizatori.
Potrivit documentatiei intocmite de expertii independenti, multe postari contabilizau sub 100 de comentarii sau de repostari, iar cele mai populare numai cateva sute...