Studiu: Angajatii din call-center-uri sunt mult mai rabdatori decat clientii

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Studiu: Angajatii din call-center-uri sunt mult mai rabdatori decat clientii Studiu: Angajatii din call-center-uri sunt mult mai rabdatori decat clientii
de Manager.ro la 28 Apr. 2011
Urmareste-ne pe Google News
studiucall centerclientisuachina

Data viitoare cand veti suna la un call-center si veti considera ca ati trecut printr-o experienta frustranta, bucurati-va ca nu sunteti la capatul celalalt al firului. Un nou studiu publicat de Universitatea din Maryland, SUA, arata ca angajatii din aceste centre sunt, in mod constant, brutalizati verbal de cei care intampina diverse probleme tehnice.

Si, totusi, se razbuna pe noi intr-o masura mult mai mica fata de agresiunea cu care se confrunta zilnic.

Mo Wang, un psiholog in problemele organizationale, spune ca parerea inradacinata cum ca operatorii telefonici sunt rautaciosi si nepoliticosi este gresita. In schimb, aproape un sfert din cei care suna pentru a primi ajutor ajung sa jigneasca, intr-un fel sau altul. Impresia acestora din urma este ca echipa de suport tehnic are un plan diabolic de sabotare, prin care inchid telefonul in nas, pun apelul in asteptare minute interminabile sau fac transferuri nenumarate. Acest lucru se intampla, statistic, in doar 1% din cazuri.
 
Angajatii din call-center poate nu sunt candidati la sfintire, dar merita apreciere pentru rabdare.
 
Wang si colegii sai au adunat date din 131 de centre din China, call-center-uri orientate spre clientii cu probleme la telefonul mobil. In fiecare zi, timp de 10 zile, angajatii au completat, fara a se semna, chestionare in care-si detaliau experientele. Pentru ca majoritatea apelurilor aveau la baza probleme legate de retea sau de serviciile primite, clientii erau deja nervosi, chiar inainte de a tasta numarul de telefon.
 
Rata medie a apelurilor preluate pe zi a fost de 75, iar angajatii au fost "agresivi" in doar 4 cazuri. Wang apreciaza ca acest lucru se datoreaza prezentei supervizorilor care-i impiedica pe operatori sa injure sau sa tipe la clienti, formele de sabotaj adoptate fiind subtile si pasiv-agresive. In chestionar, una dintre intrebari era urmatoarea: "i-am spus unui client ca i-am rezolvat problema, dar, in realitate, nu s-a intamplat asa". In majoritatea cazurilor, scopul nu a fost acela de a strica ziua cuiva, ci doar de a scapa de plangere.
 
Lectia pentru clienti: fiti ingaduitori! Se prea poate sa sunati tocmai cand agentul a ajuns la limita rabdarii si sa aveti de suferit oarece consecinte pe urma.
 

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x