Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

19 mai 2007: marca Smart organizeaza o parada auto pentru intrarea pe piata americana

19 mai 2007: marca Smart organizeaza o parada auto pentru intrarea pe piata americana
de la 19 Mai. 2014
19 mai 2007: marca Smart organizeaza o parada auto pentru intrarea pe piata americana Tags: smartmercedes19 mai

Los Angeles, California, este prima oprire a unei caravane de automobile Smart, pentru lansarea modelului "ForTwo" pe piata americana.


La inceputul anilor '90, Nicholas Hayek, de la compania Swatch, faimoasa pentru ceasurile multicolore, merge la gigantul auto Mercedes-Benz, cu ideea de a crea impreuna o masina ultracompacta, urbana. Germania accepta ideea si realizeaza in comun un parteneriat pe care il vor denumi ingenios Swatch Mercedes ART, de unde si denumirea viitorului automobil urban, Smart.
 
Primul model a fost lansat la Salonul Auto de la Frankfurt, in 1997, si a fost pus in vanzare un an mai tarziu in noua tari europene. Masurand doar 2,5 m de la bara din fata pana la cea din spate, modelul "ForTwo" a fost comercializat ca un automobil sigur de oras, eficient, usor de manevrat si cu un consum redus de carburant.
 
In ciuda promovarii si a unei popularitati destul de mari, Smart a produs in primii ani pierderi insemnate asocierii dintre cele doua firme, compania elvetiana Swatch retragandu-se din afaceri. Mercedes-Benz  si-a continuat drumul , lansand modelul "ForTwo" in 2004, in Canada, presedintele companiei auto germane anuntand lansarea in 2008 in SUA. Mercedes avea in acel moment pierderi de 3,9 miliarde de euro, iar salvarea era vazuta  in potentialii clienti din America de Nord.
 
Caravana "ForTwo" din Statele Unite a inceput la 19 mai 2007 si a permis potentialilor clienti din 50 de orase americane sa testeze automobilul german. Imediat dupa aceasta campanie de promovare Mercedes a primit 30.000 de comenzi din SUA, onorate incepand cu ianuarie 2008, la preturi cuprinse intre 12.000 si 21.000 de dolari.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement