Atentie la redactarea e-mail-urilor
e-mailclienticompaniiprescurtarirelatii cu colegii
Persoanele care trimit e-mail-uri care contin greseli gramaticale nu reprezinta o sursa de incredere, potrivit unui studiu realizat de reprezentantii Staples din Marea Britanie.
Iata in ce nu au clientii companiilor incredere atunci cand primesc un e-mail.
1) 66% dintre clienti ignora expresiile "te pup", "te imbratisez", etc.
2) 54% dintre clienti nu apreciaza formularile precum "draga", "scumpa", "iubita".
3) 50% dintre clienti nu iau in considerare e-mail-urile care contin prescurtari.
4) 44% dintre clientii nu apreciaza e-mail-urile care contin emoticoane.
5) 28% dintre clienti nu apreciaza expresiile "sa aveti o zi frumoasa", in timp ce 17% urasc sa fie intrebati de planurile pentru weekend.
Studiul realizat de reprezentantii Staples informeaza ca o persoana care isi anunta colegii de munca, furnizorii si clientii despre plecarea in concediu are efect benefic asupra relatiilor dintre acestia, iar 58% dintre cei care nu primesc astfel de informatii sustin ca urasc sa lucreze cu persoanele care nu isi anunta in timp util perioada de concediu.