Batalia sexelor: Cine cumpara mai mult online
cumparaturi onlinesala de asteptaresmartphoneeconomie cumparaturicupoane reducere
Un nou studiu arata ca barbatii fac mai mult cumparaturi online decat femeile prin intermediul telefoanelor inteligente.
Studiul a fost realizat de firma de cercetare uSamp si arata ca, mai concret, 45% dintre barbati folosesc aplicatii mobile pentru cumparaturi, in comparatie cu un procent de doar 34% dintre femei.
In privinta locului din care fac cumparaturi, biroul ocupa primul loc pentru un sfert dintre barbati si 15% dintre femei. Urmatoarea locatie este sala de asteptare in care 12% dintre femei si 8% dintre barbati fac cumparaturi online.
"Recunoastem ca acest consum mobil este in crestere si este important pentru companii sa afle unde, de ce si cum publicul face aceste decizii de cumparaturi", spune cofondatorul uSamp, Matt Dusing.
Barbatii sunt mai predispusi de a-si folosi smartphone-ul pentru cumparaturi online de electrocasnice, filme si bilete, mancare si bautura, dar si materiale pentru birou.
In acelasi timp, o mare parte dintre femei si barbati, deopotriva, folosesc dispozitive mobile pentru scanarea codurilor de bare pentru a afla mai multe informatii despre produs sau promotii speciale. Totusi, barbatii sunt mai predispusi sa utilizeze telefoanele pentru a da un feedback despre un anumit produs, in timp ce femeile cauta sa economiseasca bani cu ajutorul cupoanelor speciale.