Ce clienti sunt pregatiti sa inceapa sa cheltuiasca din nou
stare financiaraamericaniachizitiiclienticompanii
Numarul americanilor care privesc pozitiv balanta tarii lor cu privire la propriile investitii, dar si la economie, a crescut fata de aceeasi perioada a anului trecut, arata un sondaj realizat de curand de catre o publicatie americana, pe baza clientiilor celor mai importante companii din America.
Sondajul cu estimarile pozitive ale americanilor aduce micilor proprietari de afaceri vesti bune cu doar doua luni inainte de sarbatorile de iarna, cand cumparaturile cresc reprezentativ.
Inainte de a se bucura de apropierea sezonului cumparaturilor, perioada in care cel mai probabil profitul companiilor va creste substantial, antreprenorii trebuie sa stie trei lucruri importante despre clienti lor:
1) Clientii sunt zgarciti
Desi estimarile lor sunt pozitive, clientii sunt mult mai atenti cu privire la cheltuielile lor fata de cum erau in perioada de dinainte de recesiune. Potrivit sondajului, aproximativ 80% dintre respondenti sustin ca incearca sa cheltuiasca mult mai putin in fiecare zi, 50% si-au stabilit un buget fix pentru cheltuielile zilnice, iar 60% inca mai au de plata credite restante. Doar o treime dintre respondenti au recunoscut ca inca isi fac griji daca vor avea suficienti bani pentru nevoile lor.
2) Clientii planuiesc achizitii mari
61% dintre americani sunt mandri de pozitia lor financiara si anticipeaza deschiderea unor afaceri de succes in viitorul apropiat. De asemenea, au inceput sa isi faca planuri pentru vacanta, sa isi cumpere masini noi si alte lucruri de care au nevoie.
Procentul celor care isi doresc sa achizitioneze autoturisme noi l-a depasit cu 11% pe cel de anul trecut, iar cei care intentioneaza sa isi cumpere o casa sunt cu 13% mai multi decat in perioada similara a anului trecut.
3) Clientii sunt atrasi de tehnologia moderna
70% dintre respondenti sustin ca cel mai eficient mod de a-si monitoriza si gestiona banii este prin internet banking, verificand tranzactiile cardurilor lor chiar de la ei acasa, in defavoarea deplasarii catre o institutie bancara si pierderii inutile a timpului la ghiseu pentru solicitarea unor informatii.