Topul celor mai proaste obiceiuri ale angajatilor, care pot duce la concediere

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Topul celor mai proaste obiceiuri ale angajatilor, care pot duce la concediere Topul celor mai proaste obiceiuri ale angajatilor, care pot duce la concediere
de Manager.ro la 21 Oct. 2012
Urmareste-ne pe Google News
obiceiuri proasteangajati nemultumiticoncedieri

Obiceiurile proaste nu numai ca ne pot lasa fara un loc de munca, ci ne pot caracteriza drept persoane neserioase, ceea ce va duce la afectarea experientei profesionale.

"Daca ai un obicei prost nu inseamna neaparat ca vei fi concediat imediat, dar efectele cumulate ale acestui obicei pot duce la concediere in timp. Oamenii pot observa un obicei prost si il vor pune in legatura cu lipsa de productivitate. In acelasi timp, un obicei prost poate duce la izolare sau tensiuni in birou, ceea ce poate afecta performanta la serviciu", a declarat dr. Katherine Brooks, specialist al Universitatii din Texas.
 
Fiecare persoana in parte are propriile ei obiceiuri, atat bune, cat si rele, desi in cele mai multe cazuri nu suntem cunostienti de ele, arata revista Forbes.
 
Pentru a-i ajuta sa avanseze in cariera, specialistii le recomanda oamenilor sa incerce sa controleze obiceiurile pe care le au.
 
Iata topul celor mai deranjante obiceiuri, realizat de specialistii in resurse umane, potrivit Forbes:
 
1) Dependenta de retelele sociale
 
Unul dintre cele mai frecvente motive ale concedierilor din ultima vreme este dependenta angajatilor de retelele sociale, care le capteaza atentia si timpul, devenind tot mai putin productivi la locul de munca.
 
"Daca sustii ca verificarea de 20 de ori pe zi a profilului de Facebook nu-ti afecteaza munca, spui o mare minciuna, pentru ca in acest fel se poate ajunge la ore intregi petrecute pe site-uri care nu au legatura cu jobul", afirma specialistul Ann Kaiser Stearns.
 
2) Intarzierile
 
Seful tau va intelege cu siguranta daca ai avut vreun accident sau un membru al familiei tale a patit ceva, iar tu ai intarziat din aceasta cauza la serviciu. Ceea ce nu va intelege va fi de ce intarzii frecvent, ceea ce este enervant chiar si pentru colegii de munca, unii dintre ei fiind pusi uneori in situatia de a rezolva si treburile tale.
 
"Indiferent daca intentionezi sau nu, sa ajungi tarziu la serviciu reprezinta o lipsa de respect fata de conduita sociala de la birou, dar si fata de colegii care fac efortul sa ajunga la timp", sustine dr. Katherine Brooks.
 
3) Nemultumirile
 
Te numeri printre cei care nu sunt niciodata multumiti de ceea ce li se intampla? Iti barfesti constant colegii, te plangi de programul de munca sau de salariul tau? Cu siguranta esti trecut pe o lista neagra si urmeaza sa fii concediat.
 
"Toate acestea nu duc decat la un rezultat: devii o povara pentru sef, care are responsabilitatea de oferi echipei un mediu de lucru productiv si pozitiv. Faptul ca cineva se plange incontinuu sau isi barfeste colegii nu face decat sa altereze acest mediu", explica Ann Kaiser Stearns.
 
4) Dezinformarea
 
Sa iti minti colegii si clientii, indiferent daca o faci prin omisiune, sa iti asumi munca altcuiva, ori, in cazul cel mai grav, sa prezinti informatii false cu privire la experienta ta profesionala nu iti vor aduce lucruri bune. Cum spune un vechi proverb romanesc, "minciuna are picioare scurte". Nu numai ca vei fi dat afara de la serviciu, insa iti vei pierde si credibilitatea, relatia cu colegii si poate chiar sansele sa te angajezi altundeva.
 
5) Amanarea
 
Nu lasa pe maine ce poti face azi! Asta tot auzi inca din primii ani de scoala, insa nu iti prea place sa si pui in practica? Este o situatie destul de delicata, graba cu care incerci sa rezolvi lucrurile pe ultima suta de metri va influenta negativ rezolvarea problemelor, iar asta reprezinta unul dintre cele mai frecvente motive pentru care sefii isi concediaza angajatii.

 

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x