EY urca in topul preferintelor celor tineri, ca angajator
eyangajatangajatoraudit si consultanta
EY urca pe locul 11 de pe 17, pe cat era anul trecut, in studiul Trendence 2013 care evalueaza si claseaza cele mai atractive brand-uri ale angajatorilor la nivel national si european.
Daca, in Europa, EY urca un loc in clasament, pe pozitia 3, in Romania, compania de audit si consultanta urca 17 pozitii anul acesta, ocupand locul 11 in topul national.
Compania s-a pozitionat drept unul dintre cei mai atractivi angajatori din Romania, prin programele de recrutare derulate anul trecut, proiectele educationale dezvoltate in parteneriat cu universitati, asociatii studentesti si asociatii de business.
EY si-a extins, de asemenea, anul trecut echipele din birourile regionale din Timisoara, Cluj si Iasi, atingand pentru prima data pragul de 500 de angajati in Romania si Republica Moldova.
In ceea ce priveste clasamentul general, este important de remarcat ca top 10 in Romania este dominat in prima parte de cele mai mari banci de pe piata locala. Abia in a doua jumatate a top 10 se gasesc branduri vanate de absolventi din intreaga lume, precum Google, Coca-Cola, sau Procter & Gamble.
Preferintele tinerilor absolventi se nuanteaza in cazul celor cu rezultate academice foarte bune si care se implica activ in proiecte extra-curiculare. Astfel, EY este al treilea angajator in topul preferintelor studentilor cu rezultate de exceptie, dupa Google si Reprezentanta Comisiei Europene. Studiul Trendence indica faptul ca 12% dintre acesti studenti romani cu rezultate remarcabile vor aplica, cel mai probabil, pentru un prim loc de munca la EY.