Intarzierile de plata baga in insolventa una din trei companii de retail
cumparaturiplatiintarzieriinsolventaretail
Una din trei companii de retail care intra in insolventa este, de fapt, profitabila, a afirmat Dragos Chivu, managing director, Printec Romania. Din cauza intarzierilor de alimentare a conturilor, alaturi de faptul ca stocurile reprezinta motorul de business in aceasta nisa, multe firme profitabile pot ajunge sa isi pierda creditorii.
Pe de alta parte, Bogdana Baltasiu, oficial al CuponReducere.ro, spune ca la nivel global, peste 45 la suta din consumatori vor alege brandurile pentru calitatea lor, chiar daca pretul este mai mare.
Un studiu al GfK arata ca 71 la suta din oameni doresc metode prin care sa isi simplifice viata in timp ce 84 la suta din utilizatorii de Internet, din mediul urban din Romania, isi schimba preferintele de achizitie on-line: ei se gandesc sa aleaga alte branduri fata de cele luate in calcul initial dupa ce cauta informatii in mediul digital.
Shopping-ul este o actiune bazata pe impuls, de aceea comunicarea cu targetul trebuie sa se integreze in mod natural, prin canalele potrivite, luand in calcul obiceiurile publicului.
Un instrument eficient in acest sens este advertisingul de tip geolocalizare, care creste rezultatele de marketing direct si loialitatea clientilor, spun managerii.