4 lucruri care enerveaza anagajatii
angajati eficientileaderstresangajati nervosi
Poate ca tu nu iti dai seama de momentele in care iti enervezi la culme angajatii. Ei incearca sa nu iti arate acest lucru, dar atitudinea lor fata de tine se va schimba dupa ce vei repeta anumite greseli. Iata ce sa NU faci.
1. Liste cu treburile zilnice
Exista o categorie de leaderi care fac zilnic, sau de mai multe ori pe zi, liste cu ceea ce este de facut. Mai mult, imediat dupa ce le afiseaza, incep sa verifice care dintre puncte a fost rezolvat si care nu. Daca si tu faci acest lucru, trebuie sa stii ca angajatii se enerveaza la culme si au impresia ca tu nu faci nimic altceva decat sa dai ordine.
2. Expresii de tipul: "Pe vremea mea..."
Iti aduci aminte cand erai copil, iar adultii din jurul tau incepeau sa iti reproseze anumite lucruri, folosindu-se de comparatia cu copilaria lor? Asa cum tie iti displaceau aceste momente, asa le urasc si angajatii tai pe cele in care le spui cat de greu ti-a fost la inceput sau cum te comportai tu cand ocupai o functie pe care unul dintre ei o ocupa acum.
3. Blocarea in trecut.
Chiar daca este indicat sa stii ce anume ai facut bine si ce nu in privinta deciziilor trecute, nu gandi aceste lucruri cu voce tare, in prezenta angajatilor. Nu vei face altceva decat sa ii enervezi si sa reduci din dinamismul atmosferei de lucru. Daca vrei sa le stii parerea, intreaba-i personal si nu folosi expresii de tipul "cum ar fi fost daca..".
4. Lauda.
Chiar daca esti foarte mandru de succesul afacerii tale, nu te lauda in fata lor. Oricum, un angajat bun va cunoaste nivelul la care este compania pentru care lucreaza. Mai degraba, ai putea sa le multumesti pentru ajutorul oferit si sa ii feliciti pentru rezultate muncii.
Sursa foto:
michaelhyatt.com