Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Studiu: Cargus, Superbrand romanesc

Studiu: Cargus, Superbrand romanesc
de la 05 Nov. 2013
Studiu: Cargus, Superbrand romanesc Tags: ipsoslogoslogancargusstudiusuperbrand

Pentru prima data in istoria sa de peste doua decenii, Cargus, una din companiile de curierat de top din tara noastra, a fost recunoscuta ca Superbrand romanesc. Validarea vine dupa un studiu extins, realizat de Ipsos pe 1.500 de consumatori romani pentru Superbrands Romania.

Brandurile incluse in cercetare - circa 1.400 - au fost evaluate pe criterii precum increderea, calitatea si diferentierea pe piata. In urma studiului, aproape 300 de branduri au fost identificate ca eligibile pentru statutul de Superbrand in Romania, Cargus regasindu-se printre laureatii categoriei „Transporturi si Curierat”- servicii interne de curierat.
 
Nadia Homoc, Director Comercial Cargus, subliniaza importanta recunoasterii de catre Superbrands a brandului Cargus: “Apartenenta la acest grup este un pas crucial pentru business-ul nostru, din moment ce evaluarea e facuta pe baza feedback-ului consumatorilor. Ne-am stabilit planuri ambitioase la inceputul anului, iar consolidarea Cargus ca brand puternic se numara in continuare printre prioritatile noastre. Ne bucuram sa vedem ca ne aflam pe drumul cel bun.”
 
“Superbrands este un program international, cu o lunga traditie la nivel mondial, care recunoaste meritele brandurilor exceptionale. Prezenta brandurilor romanesti pe lista Superbrands este o mare mandrie pentru noi, deoarece ele devin vectori de imagine extraordinari pe piata locala. Povestea de succes a Cargus este un exemplu deosebit a unui brand romanesc care a obtinut exceptionala performanta de a se diferentia pe piata, de a-si construi o imagine puternica, bazata pe calitate si incredere ca principali piloni.” a declarat Raluca Costache, Coordonator al Programului Superbrands in Romania.
 
Prezenta in Superbrands vine ca recunoastere dupa una dintre cele mai importante perioade din istoria Cargus. Compania a facut investitii majore, de aproximativ 4 milioane de euro, pentru programul de reinnoire a flotei, imbunatatirea infrastructurii IT si a software-ului de comunicare. Cargus a  adoptat si o noua identitate vizuala, inclusiv un nou logo, slogan si website.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement