Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Studiu: Conducerilor companiilor romanesti nu le pasa de banii consumati sau contractele semnate

Studiu: Conducerilor companiilor romanesti nu le pasa de banii consumati sau contractele semnate
de la 18 Iun. 2013
Studiu: Conducerilor companiilor romanesti nu le pasa de banii consumati sau contractele semnate Tags: conduceri companiiangajatidetaliimarketing defectuos

Conducerile companiilor au devenit tot mai neglijente cu privire la comportamentul angajatilor, astfel ca foarte putini dintre manageri pun intrebari cu privire la activitatile celor pe care-i conduc.


Managementul sau actionarii nu pun suficiente intrebari cu privire la operatiunile desfasurate de companiile pe care le conduc. Astfel, 82% dintre respondentii din Romania au declarat ca nu li s-au cerut informatii detaliate cu privire la contractele incheiate cu terti furnizori sau clienti, si nici despre identitatea acestora, se arata intr-un studiu al Ernst & Young.
 
De asemenea, 85% dintre respondentii din Romania considera ca nu au fost cerute suficiente informatii in legatura cu valoarea cheltuielilor de marketing, de dezvoltare a businessului si de protocol. Prin urmare, este rezonabil sa se deduca faptul ca relatia companiei cu terti si corectitudinea performantei financiare raportate sunt supuse anumitor riscuri.
 
Rezultatele sondajului, incluzand respondentii din Romania, sugereaza ca, desi majoritatea celor intervievati constientizeaza importanta politicilor de combatere a coruptiei in organizatiile lor, considera ca monitorizarea acestora este deficitara. In plus, sondajul arata ca unul din patru respondenti din Romania considera ca respectarea indeaproape a politicilor de combatere a coruptiei dauneaza competitivitatii lor pe piata locala.
 
“Politicile timide, incoerente de prevenire si combatere a fraudei creeaza o imagine de vulnerabilitate a companiei fata de propriii angajati. Odata ce aceasta vulnerabilitate este constientizata, implementarea efectiva si eficienta a unui program de prevenire si combatere a fraudei devine o provocare majora pentru organizatie si, de fapt, reprezinta o componenta esentiala a unei afaceri durabile”, a declarat Kenan Burcin Atakan, oficial al Ernst & Young.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement