UPS: Cumparatorii din intreaga lume sunt nemultumiti de serviciile de retur cand achizitioneaza online
returupscomscorecumparaturionline
Clientii din Europa si din intreaga lume isi doresc control mai mare asupra experientei de expeditie si livrare a produselor comandate online, se arata in studiul "UPS Pulse of the Online Shopper", realizat de comScore Inc. si UPS
Analiza a fost facuta pe un esantion de peste 14.000 de cumparatori online fideli din sase tari europene, precum si din Statele Unite ale Americii, Canada, Asia, Australia si Mexic.
Astfel ca, 76% dintre europenii care au participat la sondaj sunt multumiti de experienta de shopping online. Totodata, cei mai multumiti sunt americanii, cu un procent de 83% din totalul celor intervievati.
„E-commerce-ul a devenit o constanta in randul cumparatorilor din intreaga lume. Acestia isi doresc in permanenta servicii imbunatatite si flexibile si pun astfel presiune pe retailerii online sa ofere o experienta de shopping cat mai buna, de la stadiul premergator plasarii unei comenzi si pana la livrarea si returul produselor, indiferent de tara din care sunt comandate”, a declarat Iulia Gabriela Nartea, managing director UPS Romania, Grecia, Ungaria.
Pe de alta parte, cei mai nemultumiti de experienta de shopping online sunt clientii din Asia, adica jumatate din totalul celor intervievati.
73% dintre consumatorii de retail online din Europa apreciaza existenta websiteurilor in limba locala sau intr-o limba cunoscuta lor, in timp ce 63% apreciaza si existenta unor optiuni de plati si livrari internationale.
In general, cumparatorii din intreaga lume sunt nemultumiti de flexibilitatea scazuta a optiunilor de livrare si serviciile de retur.