Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

SUA: Tabara de antreprenoriat, cea mai noua destinatie a copiilor

SUA: Tabara de antreprenoriat, cea mai noua destinatie a copiilor
de la 22 Iul. 2013
SUA: Tabara de antreprenoriat, cea mai noua destinatie a copiilor Tags: suatabaraantreprenoriatprovocariantreprenoritinerisilicon valley

La o varsta la care tinerii incearca sa isi gaseasca identitatea, Joerod Collier a demarat propria sa afacere, Surreal Styles, producand adidasi personalizati, pe cand avea 15 ani.

"Stiam ca imi plac adidasii. Imi placea sa fiu diferit si prietenii mei imi cereau sa le personalizez adidasii", a declarat Collier. "Atunci am realizat ca Surreal Styles poate reprezenta o afacere buna", a spus Collier, care in prezent are 24 de ani.
 
Extinderea afacerii parea insa un vis frumos, pana cand unul dintre profesorii sai i-a recomandat o tabara de vara pentru tinerii antreprenori. Tabara din Tampa, Fla., denumita Forward Thinking Initiatives' Teen Business and Innovation Camp, l-a ajutat sa deprinda calitatile necesare unui antreprenor, sa isi promoveze produsele si ceva contabilitate primara.
 
Uitati de focurile de tabara si inotatul nocturn. Taberele de antreprenori castiga tot mai multa popularitate in SUA, pe masura ce parintii investesc sute de dolari in copiii lor, sperand ca vor calca pe urmele lui Mark Zuckerberg.
 
Tabara de zi din Florida, infiintata in 2004, este una din cele mai accesibile, avand un pret de 250 de dolari pentru un curs de cinci zile. Preturile unor asemenea tabere de antreprenoriat pot ajunge sa aiba patru cifre. Indiferent de cost, obiectivul este acela de a-i instrui pe tineri pentru o piata competitiva a muncii - fie ca este sau nu recesiune. 
 
Rata somajului in randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani este de 17,1%, potrivit celor mai recente statistici ale Biroului de Statistici ale Muncii din 2013. Somajul a scazut insa fata de aprilie 2010, cand ajungea la 19,6%.
 
Tabara din Florida a inceput sa functioneze ca o afacere pentru profit, dar s-a transformat rapid intr-o organizatie non-profit, in timpul recesiunii din 2010, cand numarul cursantilor a scazut simtitor. 
 
"Dupa ce s-a prabusit economia, parintii nu au mai dorit sa plateasca aceste cursuri pentru copiii lor... Preferau sa investeasca in alimente la supermarket si sa ramana cu ceva banuti...", a declarat Debra Campbell, presedintele si directorul general al Florida Forward Thinking Initiatives, tabara sustinuta de gigantul din telecomunicatii Verizon.
 
Campbell a precizat ca obiectivul taberei este acela de a demonstra ca "elevii" pot avea visuri mari, isi pot urma pasiunea, daca muncesc din greu. Ca ONG, tabara primeste finantari din granturi; Campbell incearca sa mentina programul pe linia de plutire, pentru tinerii antreprenori.
 
Tabara din Silicon Valley
 
O alta tabara antreprenoriala este Camp BizSmart din Silicon Valley, situata in Los Gatos, California. Peggy Gibbs si sotul sau, Mike, au infiintat tabara de vara in 2008. Peggy Gibbs a precizat ca Camp BizSmart refuza granturile, deoarece furnizorii de asemenea finantari cer ca taberele sa deserveasca o populatie restransa. "Nu exista multe programe pentru copiii talentati. Ne pasa de copiii talentati, care vor sa faca diferenta", a spus Peggy Gibbs. 
 
Pentru 1.480 dolari, tabara de zece zile Camp BizSmart ii invata pe tineri sa fie competitivi. Printre partenerii taberei, se numara Microsoft, Cisco si Google. 
 
"Ei formeaza echipe de cate sase membri, isi asuma functii executive, ca si cum ar fi intr-o companie, unde trebuie sa rezolve anumite probleme; ei colaboreaza cu CEO autentici si fondatorii unor companii celebre, care le ofera asistenta", a explicat Peggy Gibbs.
 
Participantii la Camp BizSmart invata cum sa dezvolte anumite produse, isi dezvolta aptitudinile de leadership si tehnicile de rezolvare a problemelor manageriale, primind sfaturi de la cele mai cunoscute nume din Silicon Valley. Urmatoarea tabara va fi organizata de Stanford University.
 
Jake Bronstein, CEO-ul Flint & Tinder, explica in cateva cuvinte cum l-a determinat nemultumirea fata de lenjeria intima de proasta calitate sa infiinteze un brand high-end, made in America, o afacere de milioane de dolari. 
 
Pe masura ce forta de munca americana si provocarile cu care se confrunta se schimba, sunt necesare mai multe tabere antreprenoriale pentru copii si tineri.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement