Audi a vrut sa inregistreze sigla TDI. Curtea Europeana a zis "Nu"

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Audi a vrut sa inregistreze sigla TDI. Curtea Europeana a zis Nu Audi a vrut sa inregistreze sigla TDI. Curtea Europeana a zis "Nu"
de Manager.ro la 08 Iul. 2011
Urmareste-ne pe Google News
auditdicurtea europeanabrandvolkswagenmotor diesel

Ca si in cazul legendarei marci Quattro, Audi (si compania-mama Volkswagen) au adoptat emblema TDI, transformand-o intr-un simbol de brand.

TDI este sinonim cu Audi si Volkswagen, dar de aici si pana la inregistrarea marcii este cale lunga. Potrivit Autobild, Audi a solicitat Curtii Europene de la Luxemburg sa ii permita inregistrarea acronomului TDI (motoare diesel cu turbo injectie). Judecatorul a decis insa ca TDI nu este specific doar marcii Audi, reprezentand un termen tehnic general. Ca urmare, a respins cererea germanilor.

Compania Audi detine deja dreptul de a folosi termenul TDI in mai multe tari. Astfel, orice incercare a marcilor rivale de a si-l asuma ar putea fi dificila. Curtea Europeana a considerat insa ca solicitarea Audi nu se incadreaza in normele legale. Astfel, Audi si Volkswagen s-au ales doar cu plata unor cheltuieli inutile de judecata.

Potrivit wikipedia.ro, primele motoare diesel cu injectie directa au utilizat o pompa de injectie rotativa. Printre vehiculele dotate cu astfel de motoare se numara Ford Transit si Rover Maestro. Au fost montate pe vehicule utilitare, exceptie facand Fiat Croma. Primul motor cu injectie directa de mica capacitate a fost produs de Rover. Motorul de 2.500 cmc a fost folosit pe Land Rover, model 1989.


Controlul electronic al pompei de injectie s-a dovedit o inovatie esentiala. Primul model dotat cu acest sistem a fost Audi 100 TDI (1989), produs de grupul Volkswagen-Audi. Presiunea de injectie era de circa 300 bari, dar momentul injectiei, cantitatea de motorina injectata si turbocompresorul erau controlate electronic. Un alt model care a beneficiat de tehnologia electronica a fost Golf TDI.

Constructorii de automobile au denumiri diferite pentru motoarele diesel cu rampa comuna: CDI la DaimlerChrysler, TDCi la Ford, JTD la grupul Fiat, dCI la Renault, CDTi la Opel, CRDi la Hyundai, DI-D la Mitsubishi, HDI la grupul PSA, D-4D la Toyota.

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x