Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Toyota a devenit in 2011 cel mai valoros brand auto, depasind BMW, ocupantul primei pozitii anul trecut, potrivit raportului BrandZ.
In ciuda multelor campanii de rechemare pentru reparatii ale masinilor sale, valoarea marcii Toyota a crescut cu 11% fata de aceeasi perioada de anul trecut, ajungand la 24,2 miliarde de dolari. Desi este cea mai valoroasa marca auto, Toyota nu a intrat in top 25 global, situandu-se pe pozitia 27.
Locul doi in topul marcilor auto este ocupat de BMW (pozitia 30 in clasamentul global), cu o valoare de 22,4 miliarde de dolari, in crestere cu doar 3%. Pozitia a treia ii revine marcii Mercedes, cu o valoare de 15,3 miliarde de dolari, mai mare cu 12% comparativ cu perioada similara a anului trecut.
Top 10 este intregit de:
4. Honda - 14,2 miliarde de dolari, -1% (locul 56 in topul global)
5. Porsche - 12,4 miliarde de dolari, -3% (66)
6. Nissan -10,1 miliarde de dolari, +17% (88)
7. Volkswagen - 7,4 miliarde de dolari, + 6% (*)
8. Ford -7,4 miliarde de dolari, +5% (*)
9. Audi - 3,8 miliarde de dolari, +5% (*)
10. Lexus - 3,7 miliarde de dolari, nou intrat in top (*)