Ce spune Dacia despre programul Rabla
daciaprogrammasinirabla
Compania Dacia a transmis ca programul Rabla este o masura a autoritatilor care si-a dovedit eficienta in timp, conform Agerpres.
Reprezentantii firmei au anuntat ca acest proiect a dat posibilitatea clientilor sa cumpere masini noi intr-o perioada economica dificila, potrivit unui comunicat citat de Agerpres.
Dacia arata ca programul din acest an "este unul modern, prin evolutiile care au fost aduse, in special prin implementarea sistemului informatic si prin accesul liber al clientilor la orice marca auto".
Pentru cei de la Dacia, acest aspect a fost posibil prin faptul ca autoritatile au dat dovada de "deschidere si transparenta", avand in vedere ca au tinut cont de propunerile jucatorilor din industrie.
Compania auto a anuntat ca primele efectele ale programului din acest an sunt deja observabile.
"In anul 2013, Dacia a vandut in Romania aproape de 25.000 de unitati. Vanzarile pe piata locala sunt foarte importante pentru noi, iar Dacia-Renault va propune si va sustine in continuare masuri care sa duca la cresterea pietei auto", a declarat Nicolas Maure, director general al Dacia.
In cursul lui 2014, Administratia Fondului pentru Mediu aloca un numar de 20.000 de tichete pentru programul Rabla, bugetul total fiind de 140 milioane lei.
Dintre aceste tichete, 17.000 sunt pentru persoane fizice. Pentru prima data, ele nu vor mai fi acordate fizic beneficiarilor, ci electronic, prin sistemul informatic al AFM, care va respecta principiul "primul venit, primul servit".
Cel care este interesat va merge la comerciant, iar acesta va scoate tichetul electronic din baza nationala.
Se va utiliza un singur tichet electronic pentru achizitionarea unui autovehicul nou, valoarea acestuia fiind de 6.500 lei.
Potrivit sursei citate, masina care urmeaza sa fie casata trebuie sa aiba o vechime de cel putin 8 ani.