"Este o revolutie", a declarat Carlos Ghosn.
Chiar daca modelul Leaf nu a indeplinit targetul de vanzari pentru 2012, Ghosn spune ca viitorul industriei auto tine de masinile eficiente din punct de vedere al consumului de carburanti.
La inceputul lunii, vicepresedintele executiv al Nissan, Andy Palmer, a declarat ca producatorul auto va introduce pe piata 15 noi modele hibrid, pana in 2016. Palmer a precizat pentru Automotive Magazine ca Nissan este mai preocupata de dezvoltarea EV-urilor (masinile electrice), decat a celor hibride. El a subliniat ca Nissan este "agnostica" in privinta hibrizilor, dar "fanatica" in privinta masinilor complet electrice, precum Leaf.
In interviul acordat lui Claman, Ghosn a sustinut ambele fronturi: "In opinia noastra, piata auto o sa necesite multe masini cu emisii poluante ZERO, masini mai eficiente din punct de vedere al consumului".
Totusi, Ghosn a vorbit mai mult despre masinile electrice, pe care le considera primordiale pentru viitorul industriei auto. Seful Renault-Nissan a explicat ca reducerea cu 6.000 de dolari a pretului modelului Leaf a facut parte din strategia de mutare a productiei din Japonia in SUA si nu a reprezentat nicidecum o masura disperata de majorare a vanzarilor in cazul unui produs esuat.
La sfarsitul interviului, Claman l-a intrebat pe Ghosn care este potentialul lui Nissan Leaf, in viziunea sa: "Stati noaptea in pat si va spuneti: "Intr-o zi, vor vedea ca am dreptate!"?
Ghosn a raspuns galant: "Da. Intr-o zi, da, veti vedea ca am dreptate!"