Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Dupa debutul mondial in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, in luna noiembrie a anului trecut, Volkswagen CC se pregateste si de premiera europeana, fixata in cadrul Salonului de la Geneva. Pana atunci insa, constructorul german publica o serie de noi imagini si informatii despre versiunea europeana a modelului coupe, oferit deja la test incepand cu aceste zile.
Ca si celelalte modele din gama, noul CC preia ADN-ul marcii si se aliniaza la normele de design inaugurate de Golf. Klaus Bischoff, seful de design al VW, a redesenat complet aspectul frontal si posterior pentru a oferi publicului un facelift in adevaratul sens al cuvantului.
Mai multe optionale
Restilizarea a adus cu sine si o serie de tehnologii noi, precum si o lista de dotari mai bogata. Volkswagen CC se bucura de lumini bi-xenon, de proiectoare adaptive, lumini LED posterioare si anterioare, praguri cu insertii din aluminiu, volan multifunctional, o camera care detecteaza semnele de circulatie si un sistem care ajusteaza faza lunga in functie de ceilalti participanti la trafic (Dynamic Light Assist).
O premiera pe CC este si sistemul Side Assist Plus cu Lane Assist, responsabil pentru supravegherea benzii de circulatie si a unghiului mort. Lista de optionale este completata de climatizarea scaunelor si de masajul acestora.
Sase motorizari: trei diesel si tot atatea pe benzina
Volkswagen ofera noul CC alaturi de sase motorizari diesel si benzina. Cei care prefera un coupe economic pot opta pentru versiunile 2.0 TDi de 140 si 170 de cai putere, echipate cu sisteme start-stop si de recuperare a energiei la franare.
Va exista insa in gama si o versiune Blue TDI, dezvoltata pe motorul de 140 de cai, capabila sa respecte normele de poluare Euro 6, menite sa intre in vigoare in 2014.
Pentru fanii motoarelor pe benzina, Volkswagen pune la dispozitie unitati cu 160, 210 si 300 de cai putere. Toate motoarele pot fi comandate impreuna cu transmisia automata DSG, iar pe viitor, o parte dintre ele, cele cu resurse mai generoase, vor primi si ajutorul tractiunii integrale 4Motion.
Comenzile pentru noul Volkswagen CC vor fi deschise incepand cu sfarsitul lunii februarie si inceputul lui martie in Germania si Luxemburg. Va urma apoi restul Europei si la mijlocul anului pietele din SUA, Rusia si Asia.