Ambele modele vor fi disponibile si in Europa incepand cu aceasta primavara. In Japonia, Trezia beneficiaza de doua motorizari pe benzina, una de 1.3 litri si alta de 1.5 litri, in patru cilindri. Cutia de viteze a masinii este de tip CVT (continuously variable transmission). In Europa, Subaru Trezia va avea si o versiune de 1.4 litri diesel.
Japonezii pot conduce Trezia cu tractiune integrala. Specialistii auto spera ca aceasta versiune, corelata cu un propulsor turbodiesel sa ajunga si in Europa. Fiind o masina spatioasa, Trezia ar putea inregistra un real succes pe vechiul continent. Totusi, principalul avantaj al lui Subaru Trezia este motorizarea mai modesta, destinata vremurilor de criza.
Ultimele NOUTATI
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
OBLIGATII de retinere din salariu ce revin angajatorului
Zile LIBERE platite pentru evenimente deosebite - procedura de acordare
Te-ar putea interesa si