Tesla si-a luat ambasador de la Renault-Nissan
simon sprouleteslaelon muskautomobile electricemasini electriceceo tesla
Tesla Motors, producatorul de masini electrice, care doreste sa se extinda masiv in China, Europa si sa construiasca o fabrica uriasa de baterii, are un nou "ambasador", in persoana fostului director de comunicare de la Renault-Nissan.
Simon Sproule a anuntat ca va deveni noul vicepresedinte de comunicare si marketing al companiei din Palo Alto, incepand cu luna aprilie a acestui an.
Sproule are o experienta vasta in PR si marketing si se bucura ca a dobandit o functie executiva in cadrul celui mai mare vanzator de masini electrice din lume, Tesla.
"Nu exagerez cand spun ca are o experienta perfecta", a spus Joe Phillippi, directorul firmei de consultanta AutoTrends Inc din Andover, New Jersey. "A activat in zona tehnologica, in cea auto si va lucra pentru un sef care are numeroase calitati si conduce mai multe companii".
"A fost o recrutare de succes", a declarat John Casesa, directorul Gugghenheim Partners LLC in New York, referindu-se la Sproule. "Este foarte experimentat si va aduce multa expertiza si credibilitate, in calitate de ambasador al Tesla".
Sproule, in varsta de 45 de ani, a lucrat peste 20 de ani in companii precum Nissan, Ford, Microsoft, a avut functii in Marea Britanie, SUA, Franta si Japonia si intelege foarte bine incotro merge piata auto a viitorului.
Experienta sa va fi pusa la mare valoare de CEO-ul Elon Musk, antreprenorul miliardar care doreste sa transforme Tesla intr-un competitor real pe piata auto globala, informeaza Bloomberg.