Uber le plateste utilizatorilor cate 250 de dolari pentru fiecare sofer ademenit de la Lyft
companiitwitterlyftuberclientisoferi
Uber se foloseste de utilizatorii sai pentru a atrage soferii de la companiile rivale, scrie venturebeat.com.
Pentru a obtine curse gratuite in valoare de 250 de dolari, utilizatorii trebuie sa "racoleze" un sofer de la Lyft si sa-l prezinte celor de la Uber.
Reclama Uber de pe Twitter marcheaza ultima tentativa a companiei de a submina eforturile rivalilor de la Lyft.
Pentru a recruta noi soferi, ambele startup-uri folosesc metode "murdare": un bonus de 500 de dolari este acordat ori de cate ori un conducator auto trece de la o companie la alta.
Miscarea de mobilizare a utilizatorilor, initiata de Uber, demonstreaza pana unde poate sa mearga marketingul agresiv - sa nu uitam ca discutam de o companie care a obtinut o finantare de 1,2 miliarde dolari, la o valoare de 17 miliarde dolari.
Agresivitatea companiilor este sustinuta de argumente puternice. Lyft se extinde mai rapid decat Uber, chiar daca ultimul serviciu a devenit mai popular.
Uber Technologies Inc este cunoscuta si drept Everyone's Private Driver. Uber administreaza un serviciu de inchirieri auto cu sofer la cerere.
Cu ajutorul unei simple aplicatii, Uber le ofera clientilor ocazia de a avea propriul sofer.
Compania a fost infiintata in 2009 si are venituri anuale de pana la 500 milioane de dolari. Uber dispune de 500 de angajati.