Vanzarile Volvo au continuat sa scada in luna martie
vanzarivolvosuvgeelysedansua
Volvo a anuntat ca vanzarile sale au continuat sa scada si in luna martie, cu o scadere abrupta in SUA, chiar daca amatorii de Volvo au determinat cea mai semnificativa crestere a cererii din ultimii cinci ani.
Volvo, detinut in prezent de Zhejiang Geely Holding Group din China, a anuntat vineri, 5 aprilie, ca vanzarile sale globale au scazut cu 10% in martie si 7,6% in primul trimestru, fata de aceeasi perioada a anului anterior. Singura piata auto in care producatorul a inregistrat o crestere este CHINA, unde vanzarile sale s-au majorat cu 20%, datorita sedanului din Seria 60. Chiar daca economia si cererea in SUA se afla in crestere, producatorul auto a evoluat modest in aceasta piata.
Luna trecuta, producatorii auto au inregistrat cele mai bune rezultate din ultimii cinci ani - vanzarile industriei au crescut cu 7,3%, la 1,45 milioane vehicule.
Vanzarile Volvo au fost afectate de SUV-ul XC90 - supus, in prezent, unei restilizari - in aceasta zona, vanzarile au scazut cu 36%; de asemenea, Volvo resimte lipsa unui sedan de dimensiuni reduse, care sa rivalizeze cu Toyota Corolla, Volkswagen Jetta si Honda Civic.
Luna trecuta, vanzarile Volvo in Europa au scazut cu 13%, iar in Suedia cu 11% (piata locala a Volvo).
In luna februarie, producatorul auto a anuntat planurile de formare a unei aliante cu Geely, ca parte a strategiei Volvo de reintrare in randul celor mai importanti constructori din lume, informeaza
inautonews.ro.