General Motors: Strategia aplicata in cazul marcii Opel a fost un esec
general motorsopelesecvanzarivolkswagenchina
Oficialii General Motors au declarat ca strategia de reinventare a marcii europene Opel a fost un esec. Financial Times Deutschland il citeaza pe vicepresedintele GM, Steve Girsky.
"Din nefericire, planul nostru de a transforma Opel intr-o marca profitabila a esuat", a declarat Girsky.
Potrivit oficialului General Motors, seful Opel, Karl-Friedrich Stracke, va alcatui un nou plan de revigorare a marcii. In 11 august, co-directorul executiv al General Motors, Dan Akerson, a declarat ca Opel va inregistra succesul prin noua sa structura si a reiterat faptul ca brandul european nu este de vanzare.
"N-o sa vindem Opel. Opel contribuie la vanzarile noastre globale si nu este de vanzare, punct", a declarat Akerson. Akerson a vrut sa demonteze zvonurile potrivit carora General Motors ar putea vinde Opel, care insumeaza 13% din vanzarile totale ale gigantului auto american.
"Din pacate, avem de-a face cu unele persoane din Germania, care au un interes in a vehicula tot felul de zvonuri", a subliniat Akerson. In luna iunie, au aparut informatii care sugerau ca unitatea europeana a Opel ar putea fi vanduta unor producatori auto din China sau concernului german Volkswagen AG.