Pentru a avea succes, Citroen adopta strategia Dacia
citroenmasinadaciaduster
Seful marcii Citroen, care face parte din grupul PSA, sustine ca strategia Dacia, care a cucerit pietele europene prin gama entry, este un bun exemplu pentru compania sa.
Managerul Citroen a precizat ca nu este de acord sa cataloghezi modelele de masini doar in functie de pret, potrivit Autonews.com.
"Trebuie sa atragi clienti, iar acest lucru se naste din combinatia intre pret si dotarile masiniii. Pretul e important, insa nu e totul, mai ales cand vrei sa impresionezi prin ceva nou", a precizat omul de afaceri.
"Asteptarile clientilor sunt mult mai complexe, iar Dacia Duster este un bun exemplu pentru ceea ce incerc sa explic", a mentionant directorul executiv al Citroen.
Chestionat de jurnalisti daca va adopta aceeasi strategie ca in cazul masinii producatorului auto roman, care costa 11.500 de euro in varianta de baza, cu echipare minima, insa pretul creste la 15.000 de euro pentru un model cu dotari suplimentare, acesta a dat un raspuns pozitiv.
El spune ca in timp ce masinile Dacia au un pret de pornire de circa 7.000 de euro, cel mai ieftin Citroen, C1, costa minimum 9.000 de euro.
Potrivit sursei citate, managerul francez crede ca in viitor, gama C, care va concura direct cu automobilele producatorului roman, va acoperi circa 80% din vanzarile Citroen.
Compania franceza va lansa in curand C4 Cactus, un potential concurent pentru Dacia Duster.