RAR a lansat proiectul Call Center - National
rarraromcall centerregistrul auto romangeorge-adrian dincarelu fenechiu
In prezenta Ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu, directorul Registrului Auto Roman, George-Adrian Dinca a lansat proiectul "Call Center-National", proiect care se incadreza in strategia de dezvoltare a RAR-RA.
Proiectul vizeaza reconfigurarea actualului mod prin care clientii RAR se programeaza pentru activitatile RAR-RA.
Pana la 31 mai, RAR-RA va dispune de un numar unic de telefon, la care se vor programa nu numai clientii din Bucuresti, ci si din orice alta zona a tarii.
Avantajele sistemului "Call Center-National" sunt binevenite: incarcarea uniforma a reprezentantelor RAR, accesul rapid al clientului la operatorul care efectueaza programarea telefonica, alternativa programarii in judete limitrofe, daca intervalul de asteptare este mai mic. De asemenea, timpul de reactie va fi foarte scurt si actiunile uniforme in cazurile de crestere temporara a numarului de solicitari de programare.
Costurile implementarii proiectului se situeaza la
14.800 euro.
"Din punct de vedere al eficientei de timp este vorba despre reducerea de la o ora si jumatate la maximum 10 minute a timpului in care clientul reuseste sa apeleze Registrul Auto Roman si ulterior sa-si faca programarea. In prezent, cu actualul sistem, perioada in care apelul clientului catre RAR prezinta ocupat, este foarte lunga! Ii asiguram pe toti clientii nostri ca RAR va deveni un serviciu operativ prompt si eficient, dar si de faptul ca serviciile Regiei vor ramane la acelasi standard de calitate, astfel incat, niciun autovehicul, care va iesi de pe poarta RAR, sa nu puna in pericol viata oamenilor ", a declarat George Adrian Dinca, directorul RAR.
Telefonul unic de programari RAR-RA va fi 021.9672; programarile prin internet se realizeaza la www.rarom.ro, http://pro.rarom.ro/programari.asp?main