Simon Thomas, noul director de marketing global al Volkswagen
simon thomasvanzarivolkswagenunitatimarketingbranduri
Volkswagen l-a numit pe Simon Thomas, actualul sef al diviziei sale din Marea Britanie, in functia de director de marketing global al companiei.
Simon Thomas va sustine Grupul Volkswagen in strategia sa de atingere a target-ului pentru 2018; Volkswagen doreste sa depaseasca Toyota si General Motors, pentru a deveni cel mai important producator auto din lume, in privinta vanzarilor.
Thomas, in varsta de 53 de ani, a venit la Volkswagen in 2011, dupa ce a lucrat la Nissan, in functia de director de vanzari si marketing al diviziei europene.
Simon Thomas il va succeda pe Juergen Stackmann, in varsta de 51 de ani, care a fost desemnat in functia de CEO al producatorului auto spaniol Seat.
Thomas va fi responsabil de coordonarea activitatilor de marketing alaturi de ceilalti sefi ai brandurilor individuale din grupul Volkswagen - Skoda, Seat, Audi, Porsche, Lamborghini, Bentley si, desigur, Volkswagen.
Directorul de marketing se va subordona direct lui Christian Klinger, membru al board-ului VW Group in directia vanzarilor si marketingului si isi va asuma functia incepand cu 1 septembrie 2013. Thomas si-a inceput cariera in industria automobilistica in anul 1976, ca ucenic tehnician la o reprezentanta Ford, ajungand ulterior la Austin Rover Group.
Vanzarile Volkswagen in prima jumatate a anului au crescut cu 5,5%, la 4,7 milioane vehicule, pe masura ce ascensiunea inregistrata in SUA si China a reusit sa compenseze pierderea din Europa.
Vanzarile Audi in SUA au crescut cu 14%, la 74.277 unitati, in timp ce vanzarile Volkswagen au scazut cu 1%, la 206.792 unitati.