foodpanda intra in campanie...indoor
foodpandaindoorreclamaaplicatie
foodpanda a lansat o campanie ampla de indoor advertising la metroul din Bucuresti, prin care isi propune sa atraga atentia asupra faptului ca nici o masa nu este optionala.
Astfel ca, bucurestenii posesori de smartphone sau tablete pot sa isi comande mancarea preferata rapid si simplu prin aplicatia foodpanda, disponibila gratuit in AppStore si Google Play.
Campania are loc pana la finele lunii 31 martie si consta in branding integral al intrarii pe magistrala Unirii 2 si billboarduri amplasate in statiile Unirii 2, Universitate, Victoriei 1, Victoriei 2 si Aviatorilor.
Investitia totala alocata campaniei de indoor advertising se ridica la aproximativ 30.000 euro.
Campania se adreseaza tuturor bucurestenilor posesori de device-uri mobile, tableta sau smartphone cu sisteme de operare iOs sau Android, care isi pot descarca gratuit aplicatia foodpanda, si comanda rapid si simplu felul de mancare preferat.
Toate panourile foodpanda afisate in statiile de metrou includ si un QR code universal, pentru iOs si Andoid, cu ajutorul caruia pot descarca pe loc aplicatia din Appstore sau Google Play.
“Orice masa este importanta, iar aplicatia foodpanda este cel mai simplu si la indemana instrument prin care isi pot comanda felul sau meniul preferat. Nu trebuie decat sa o descarce gratuit din Appstore sau Google Play si au acces imediat la o diversitate de meniuri oferite de peste 150 de restaurante din Bucuresti, toate pe o singura aplicatie”, declara Dan Macarie, Country Manager foodpanda Romania.
Reprezentantii foodpanda estimeaza o crestere de pana la 50% a numarului de comenzi prin aplicatie, in perioada campaniei.