Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Grecii racesc, consumatorii europeni stranuta


Grecii racesc, consumatorii europeni stranuta
de la 16 Iul. 2015
Grecii racesc, consumatorii europeni stranuta
Tags: criza greciaconsum europagfkclimat consum

Negocierile indelungate intre Grecia si creditorii sai au influentat starea de spirit a consumatorilor din majoritatea tarilor europene, in al doilea trimestru din acest an.

Insa, in special in tarile Europei de Est, criza dintre Rusia si Ucraina joaca, de asemenea, un rol important. 
 
Cu toate acestea, indicatorul GfK Climatul de consum a crescut cu 1 punct, din luna martie, pana la 10,8 puncte. 
 
GfK Climatul de consum pentru Europa a fost realizat in urma analizarii datelor din 15 tari europene.
 
Conform GfK, criza din Grecia a influentat semnificativ starea de spirit a consumatorilor europeni, in al doilea trimestru al acestui an, iar previziunile economice, in multe tari, stagneaza sau au scazut ca rezultat al acestei situatii. 
 
Studiul Gfk a fost realizat in primele doua saptamani ale lunii iunie, perioada de timp in care negocierile intre Grecia si creditorii sai devenisera din ce in ce mai dure. 
 
Se presupune ca starea de spirit a locuitorilor din Europa, in special a celor din cadrul Uniunii monetare, se poate deteriora si mai mult in timpul verii. 
 
Acest lucru se aplica, in special, Germaniei, Italiei, Frantei si Spaniei, care fie suporta o mare parte din datoriile Greciei, fie se confrunta cu o situatie economica dificila.
 
Evolutia previziunilor privind veniturile, precum si tendinta de cumparare, variaza de la o tara la alta. 
 
Influentele specifice tarilor au fost mai puternice decat efectele posibile ale iesirii Greciei din Uniunea monetara europeana. 
 
Cu toate acestea, GfK Climatul de consum a crescut cu 1 punct in total din luna martie, pana la 10,8 puncte, pentru al doilea trimestru. 
 
Consumatorii romani se asteapta la o crestere economica pozitiva. Cu toate ca previziunile economice au scazut cu 1,1 puncte, pana la 21,3 puncte, in al doilea trimestru, s-a inregistrat un castig important de aproape 32 de puncte, in comparatie cu luna iunie 2014.
 
In conformitate cu conditiile economice favorabile, romanii se asteapta in continuare la o crestere usoara a salariilor. Perspectivele economice au inregistrat 18,5 puncte, in luna iunie.
 
Cu toate acestea, standardul de viata, in tarile din Europa de Est, continua sa ramana foarte scazut. 
 
Veniturile sunt suficiente doar pentru a permite angajatilor sa isi plateasca nevoile zilnice. 
 
Prin urmare, nu este nicio surpriza ca tendinta de cumparare ramane in interval negativ, cu -11,5 puncte, desi a crescut cu 4,7 puncte, in al doilea trimestru. 
 
Achizitiile majore continua sa ramana aproape imposibile pentru majoritatea romanilor.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016