Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Tinerii romani sunt mana sparta cand vine vorba despre haine si accesorii


Tinerii romani sunt mana sparta cand vine vorba despre haine si accesorii
de la 03 Iun. 2015
Tinerii romani sunt mana sparta cand vine vorba despre haine si accesorii
Tags: tineri romaniobiceiuri consumcheltuieli haine

Un studiu realizat de Erste Group releva ca tinerii romani, cu varste intre 14 si 25 de ani cheltuiesc, in medie, 33 de euro lunar pe haine, incaltaminte si alte accesorii asociate, mult peste media celorlalte tari din estul si centrul Europei.

Cu toate acestea, de multe ori, banii respectivi nu sunt castigati de ei, ca urmare a unor joburi part-time sau full time. 
 
Cehii si slovacii aloca pentru haine, incaltaminte si alte accesorii asociate, 21 euro; ungurii 17 euro; croatii 22 euro, iar sarbii numai 18 euro. 
 
Cu exceptia Austriei, tara noastra numara cei mai multi tineri din grupa de varsta 17-19 ani care detin un smartphone. 
 
Dar, intrebati de unde provin banii, tinerii romanii au cea mai mica rata de raspuns la categoria joburi part-time sau full time, 76%, in timp ce cehii se afla la 99%, austriecii la 98%, slovacii si croatii la 97%, iar ungurii la 82%.
 
Studiul a mai aratat ca principala sursa de educatie financiara a tinerilor din Romania ramane familia, intr-o proportie covarsitoare  95%, in timp ce scoala detine 9%, iar bancile 5%. 
 
In acelasi timp, 29% dintre romanii care economisesc o fac pentru viitorul copiilor, iar 48% si-au declarat intentia de a face acest lucru in viitorul apropiat, peste media europeana, de 25%, dar sub cea mondiala, de 34%. 
 
Numarul celor care economisesc pentru copii este in crestere cu aproximativ 5% fata de nivelul inregistrat acum un an. 
 
Parintii economisesc pentru copii 41 de euro pe luna, pentru studiile acestora sau pentru a accesa credite, ulterior.
 

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016